Mooie partijen kersen ook. Tsjonge jonge.
Voor die prijzen is een verhuiswagen huren voor een dag nog wel de moeite ook.
Voor die prijzen is een verhuiswagen huren voor een dag nog wel de moeite ook.
des te beterNaar dat ik meen is dat er geen verlenging komt bij biedingen.
Bij bva wel. Als er in de laatste 5 min word geboden word ie verlengd.Naar dat ik meen is dat er geen verlenging komt bij biedingen.
Voor de huidige prijs van 45 euro voor 2+ kuub maakt me dat niet veel uit, dan droog ik nog wel een paar maandjes .Vaak staat er niet bij hoe droog het hout is, hoe bepalen jullie dan wat je wilt bieden? Scheelt nogal qua prijs
Mahonie viel reuze mee. Heb je het te pakken?Yup, ze gooien er tijd bovenop als je op het laatste moment biedt... ik zie de essen stammen ineens omhoog schieten. En zoals gewoonlijk laten sommigen zich weer helemaal zot maken, volgens mij kan ik voor de huidige prijs van die stammen ook wel naar Nieuw-Amsterdam rijden, ook voordeliger in de benzine...
ik heb de kleine laten gaan, ik wacht op de grote.Mahonie viel reuze mee. Heb je het te pakken?
Ik heb wel interesse in 105, 106 en 129. Jij?Is er iemand op de hard maple aan het bieden voormiddag? Want dan zijn we elkaar aan het bezeiken, kunnen we beter delen
Nou laat maar gaan we zitten al dik over de 200. Gezien de kuub prijs nog meer dan de moeite waard maar ik heb nu geen zin om op de bonnefooi 500+ euro incl transport te investeren, ik heb het pas over een half jaar nodig.ik heb de kleine laten gaan, ik wacht op de grote.
Lijkt mij ook interessant!mocht er iemand aan het bieden zijn op
71. partij Rood Amerikaans eiken geschaafd ca. 0,69 m³
ik zou hiervan wel wat willen overnemen