Tip: Harvey/MW-tech zaagtafel

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.767
983
Omgeving Eindhoven
Geen banden met verkoper, maar ik kwam op Marktplaats tegen:
Zaagtafel Harvey / MW TECH
230 volt
2019
€2300,-

Dit zal de OEM-versie zijn denk ik, maar ik heb zelf de 'echte' Harvey (wel op 400volt) en heb daar veel plezier van. Dus misschien heeft iemand hier er wat aan.

 

rubelthing

Nieuw lid
15 sep 2016
3
0
Geen banden met verkoper, maar ik kwam op Marktplaats tegen:
Zaagtafel Harvey / MW TECH
230 volt
2019
€2300,-

Dit zal de OEM-versie zijn denk ik, maar ik heb zelf de 'echte' Harvey (wel op 400volt) en heb daar veel plezier van. Dus misschien heeft iemand hier er wat aan.

Geen banden met verkoper, maar ik kwam op Marktplaats tegen:
Zaagtafel Harvey / MW TECH
230 volt
2019
€2300,-

Dit zal de OEM-versie zijn denk ik, maar ik heb zelf de 'echte' Harvey (wel op 400volt) en heb daar veel plezier van. Dus misschien heeft iemand hier er wat aan.

Helaas vind ik deze aan de dure kant. deze is van 2019 en mankeert een zijtafel (links)
Nieuw kosten deze excl btw ook rond 2300 eur.
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
De verkoper is een handelaar. 2 jaar geleden heb ik iets van hem gekocht. Het is een beetje een gladde jongen en toen met niet heel veel kennis van zaken. Maar ik vermoed dat hij nu beter is, want hij heeft alleen maar positieve reviews.
 

LukeB2530

Actieve deelnemer
15 jan 2021
107
111
64
Boechout (Prov. Antwerpen)
Ben het met Rubelthing volledig eens. Ik heb een Itamac panthera S7 (bj. 2021) en kostte toen € 2.395 (incl. BTW) en met een 2,2 kW motor en inclusief de linker zijtafel ;).

Volgens mij is dit dezelfde persoon als Luuk2001, die hier enige tijd terug een Hammer VVD wilde verkopen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.