TIP: Een duitse verkoper (op ebay.de) die regelmatig goede aanbiedingen heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven

Ik heb geen binding met die verkopende partij. Wel heb ik hele goede ervaringen met dat bedrijf. Regelmatig hebben zij verschillende kwaliteitsproducten die zij bij opbod op ebay.de te koop aanbieden. Zij bieden regelmatig nieuwe of produkten uit de showroom aan. Een keer per week even kijken, kan echt de moeite waard zijn. Zij bieden hun producten veelal aan op Ebay.de (en via hun "eigen website"). Op ebay.de staat dat zij hun produkten niet verzenden buiten Duitsland. Mijn persoonlijke ervaring is dat zij op verzoek (via een berichtje) hun producten ook naar Nederland verzenden. Regelmatig even hun koopwaar bekijken kan echt de moeite waard zijn.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: city17

HoutWouter

Actieve deelnemer
4 okt 2020
116
52
Utrecht

Ik heb geen binding met die verkopende partij. Wel heb ik hele goede ervaringen met dat bedrijf. Regelmatig hebben zij verschillende kwaliteitsproducten die zij bij opbod op ebay.de te koop aanbieden. Zij bieden regelmatig nieuwe of produkten uit de showroom aan. Een keer per week even kijken, kan echt de moeite waard zijn. Zij bieden hun producten veelal aan op Ebay.de (en via hun "eigen website"). Op ebay.de staat dat zij hun produkten niet verzenden buiten Duitsland. Mijn persoonlijke ervaring is dat zij op verzoek (via een berichtje) hun producten ook naar Nederland verzenden. Regelmatig even hun koopwaar bekijken kan echt de moeite waard zijn.

(Ik weet niet of ik dit hier had mogen plaatsen of melden. Wanneer ik in de fout gegaan ben, dan zou ik dat graag willen weten. En dan mag dit bericht ook worden verwijdert.)
Alleen lijkt (bij mij) verzending naar Nederland niet mogelijk. Dat maakt het wel een uitdaging om iets te kopen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: peter vh

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven
Alleen lijkt (bij mij) verzending naar Nederland niet mogelijk. Dat maakt het wel een uitdaging om iets te kopen ;)
Mijn persoonlijke ervaring is dat zij, wanneer je hun een mailtje stuurt met de vraag of zij naar Nederland verzenden, je netjes antwoord terug krijgt met alle informatie die je nodig hebt. En je kadootje wordt gewoon aan huis afgeleverd. (Tenzij je op het "drie-landen-punt" woont, want daar raakt iedereen de weg kwijt. ;) ) Wel willen ze dat je van te voren het totaal bedrag (inclusief de verzendkosten) naar hun overmaakt. Ik heb via bieden redelijk veel bij hun gekocht. Soms had ik geluk en soms had ik niets. Ik wil niemand lekker maken, maar nieuw Festool gereedschap voor de helft van de nieuwwaarde kunnen kopen vind ik best fijn.
 

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven
Op sommige dingen wordt meer geboden voor een tweedehands dan dat het nieuw is, zonder verzendkosten :oops:
Rare snuiters heb je overal.
En met prive-biedingen weet je nooit of een vriend-(in) van de verkoper de prijs probeert op te drijven. Daarom moet je bij het bieden (voor jezelf) een maximaal vast bedrag hanteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.