Tip Amazon.nl en Bessey KRE-80 corpus klemmen

Peter de B.

Actieve deelnemer
8 jul 2017
291
119
Op Amazon.nl is er dit moment een hele scherpe aanbieding te vinden voor een set (2 stuks dus) KRE-80 corpus klemmen. Prijs € 62,90 per set van 2 stuks. Dat is normaal de prijs voor een enkele klem.

De titel/omschrijving vind ik wat onduidelijk, maar het gaat echt om 2 stuks.



Vorig jaar hier op woodworking ook al eens een bericht gelezen over zo’n actie bij Amazon. Toen durfde ik het niet aan om te bestellen. Nu wel gedaan en ik heb de Bessey klemmen ondertussen ontvangen.

Ik heb geen belang bij Amazon. Doe er je voordeel mee.
 

Tympy

Actieve deelnemer
16 mei 2017
384
113
Midden Nederland
Thnx, ook 2 setjes besteld

Ben al langer benieuwd hoe het zich verhoudt tot bv ecotools klemmen, nu een mooi moment om eens te proberen
 

Stookhout

Nieuw lid
24 dec 2018
3
0
Da's inderdaad een mooie prijs. En klemmen heb je nooit genoeg, dus... (y)
kennelijk hebben ze het door: ik klik de link aan en wat zie ik: meer dan twee keer zo duur en ook een enkele iets duurder dan die 62. Jammer, ben ik kennelijk te laat, of zie ik iets over het hoofd.?
 

rik

Post veel
8 nov 2010
766
142
kennelijk hebben ze het door: ik klik de link aan en wat zie ik: meer dan twee keer zo duur en ook een enkele iets duurder dan die 62. Jammer, ben ik kennelijk te laat, of zie ik iets over het hoofd.?
Geloof dat ik de laatste heb gekocht.....uurtje geleden kon ik ze namelijk nog wel bestellen voor die prijs, maar nu krijg ik ook niet meer de voordelige prijs te zien.
 
7 mrt 2015
1.080
336
P'beek
Mijn ervaring met amazon (of althans in iedergeval 1x) is dat er geregeld aanbiedingen zijn die “ te mooi om waar te zijn” zijn. Ik hoop van harte dat de klemmen geleverd worden maar sta niet raar te kijken als het niet het geval is.

In mijn geval was de werkelijke aanbieder ook een beetje een raar geval. Zou een kerstartikelen-winkel zijn. Afijn. Succes! En mocht ie nu toch geleverd worden dan ga ik ook eens proberen te bestellen :)

HTBDTL
 

Peter de B.

Actieve deelnemer
8 jul 2017
291
119
Even ter geruststelling van degene die de klemmen bij Amazon hebben besteld.
Zoals ik al schreef in mijn eerste bericht, ik heb in mijn eerste bestelling 2x een set besteld en die 3 werkdagen later ontvangen.
Ik heb daarna nog eens 2x een set besteld en die moeten volgens Amazon Maandag binnen komen.
 

Bijlagen

  • Bessey-01.jpg
    Bessey-01.jpg
    80,8 KB · Weergaven: 79
  • Bessey-02.jpg
    Bessey-02.jpg
    100 KB · Weergaven: 80

renekooijman

Actieve deelnemer
1 sep 2011
319
25
Ik heb drie sets besteld gisterochtend en kreeg gisteravond bevestiging dat drie sets reeds verzonden waren. Maandag komen ze binnen, als het goed is 😁
 

Dnaleor

Actieve deelnemer
18 jan 2020
28
1
Den Haag
Geloof dat ik de laatste heb gekocht.....uurtje geleden kon ik ze namelijk nog wel bestellen voor die prijs, maar nu krijg ik ook niet meer de voordelige prijs te zien.
Zou dat dan komen omdat het algoritme reageert op dat wij als een malle aan het bestellen zijn? Of zou er echt iemand wakker zijn geworden?
 

teunos

Actieve deelnemer
12 apr 2021
105
91
Oss
Ik heb vanochtend 1 setje KRE-60 binnen gekregen voor E59, inderdaad keurig 2 in een doos, hagelnieuw.
Ook heb ik zojuist een update gekregen dat de 2 setjes KRE-80 die ik tegelijkertijd heb besteld voor de prijs als hierboven rond 20 September binnen komen.
Dit komt perfect uit voor de kledingkast die in de planning zit, bedankt voor de tip! :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.