Tersa schaafas

Geertg

Actieve deelnemer
5 okt 2008
285
0
Lembeke
Kent er iemand een leverancier van Tersa schaafassen in België?

Het beitelblok van m'n tweedhands Robland is z'n "veertjes" kwijt en instellen is gewoon een martelgang geworden.
Ik heb al geprutst met eigen "veertjes" -springen er steeds uit ,of scheef -, verend kunstof werkte de 1ste keer wel maar na een halve dag gepruts zonder deftig resultaat .......tijd voor verandering.

Ik schaaf nu met getijden : mooie golfslag , gelukkig is er de fantastische handschaaf.
 

tuoh

Oud hout
Zowel Halwema in Antwerpen als Rougiers van Poucke in West-Vlaanderen leveren en plaatsen Tersa schaafassen.

Maar waarom het moeilijk maken, Robland voorziet in de lijst van optie's ook in de plaatsing van Tersa assen op zijn machines. Neem eens contact op met de fabrikant: NV WERKHUIZEN LANDUYT
Kolvestraat44
B - 8000 BRUGGE
BELGIE

Mvg,

André
 

Geertg

Actieve deelnemer
5 okt 2008
285
0
Lembeke
André bedankt,

Het is een tweedehands machine, ik dacht dat Robland zich hier niet mee bezig hield.
Ik dacht om een schaafas te bestellen en zelf te monteren, als dit mogelijk is.

Groeten,

Geert
 

hennes

Nieuw lid
8 nov 2008
14
0
in het verleden ben ik ook veertjes kwijtgeraakt van robland schaafas...heb toen gewoon nieuwe veertjes besteld bij importeur.....
 
A

Athanor

Guest
Robland heeft geen Nederlandse importeur heb ik van mijn dealer begrepen. Zij doen nu volgens mij voorlopig rechtstreeks handel met de dealers, dus dat zal wel lukken.
 

ing

Nieuw lid
27 jul 2009
3
0
heb laatst ook geinformeerd naar de tersa as voor een robland en dat kwam toch ook uit op 1500 euro. Als de orginele schaafas n ormaal goed bevalt, zijn nieuwe veertjes qua prijs ook wel aantrekkelijk denk ik ?!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.