Tema NV (Felder) stopt er mee

AtelierHQ

Actieve deelnemer
8 jul 2019
137
63
Opwijk
Ik werd vandaag opgebeld door een vertegenwoordiger van Felder nederland. Beetje raar aangezien ik in België woon. Was een nederlands gsm-nummer maar de man sprak vlaams. Beetje opzoekwerk leert mij dat hij vroeger voor Tema nv werkte. Hij vertelde mij dat hij offertes en info kon verstrekken, maar ik was met iets anders bezig en nog niet zeker waar ik prijs voor zou willen vragen dus heb hem vriendelijk bedankt en gezegd dat ik hem terug zou contacteren wanneer ik iets concreet wist.
Zou felder nederland nu ineens wel aan België mogen leveren? Zou wel interessant kunnen zijn, wanneer ze ook een lokale service (onder-)aannemer zouden hebben. Want van wat ik hier al gelezen heb over DB&s geeft mij weinig vertrouwen.
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Dat was vast David. Die heeft inderdaad voor Tema gewerkt. Een jaar geleden mocht hij niet naar België leveren. Maar misschien ondertussen wel.
 

AtelierHQ

Actieve deelnemer
8 jul 2019
137
63
Opwijk
Ja, klopt hij was het.
Of ze nu officieel mogen heb ik niet doorgevraagd, maar hij heeft mijn gegevens en weet dus dat ik in België woon dus ik neem aan van wel. Ik hoop dat ze dan ook een service-technieker in de buurt hebben, maar dat vraag ik dan wel als ik een offerte zou vragen. Ik onderhoud en repareer liefst alles zelf, maar voor garantiewerk of grotere pannes wil ik dan niet opnieuw van db&s moeten afhangen want dan gaat het feestje niet door.
Het niet meer afhankelijk zijn van db&s doet me terug naar hammer/felder neigen dan (buiten de lange levertermijn natuurlijk). Was ook al naar robland en scm aan het kijken, maar in mijn prijsklasse zou het vooral tussen hammer en robland gaan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.