(Te koop:) zgan Scheppach BTS 800 band/schijf schuurmachine

Chenak

Actieve deelnemer
20 mei 2015
326
9
Beesel
Bij deze bied ik mijn 1,5 jaar oude Scheppach stationaire schuurmachine te koop aan:
IMG_0827.jpgIMG_0828.jpg

Reden van verkoop:
Ik gebruik hem niet. Het zegt denk ik al genoeg dat na anderhalf jaar nog steeds de eerste band en schijf op de machine zitten.
Mijn werkwijze is veranderd, ik bewerk alles na met schaaf en scraper en daarom hoef ik nauwelijks meer te schuren.
Kortom hij staat bij mij te verstoffen zonder zelf stof te produceren:p

De machine is inclusief reserve set schuurbanden (3 stuks) en schijven (10 stuks) in nog ongeopende verpakking.
Alles bij elkaar heb ik voor het geheel €267,- betaald (originele factuur is aanwezig).
Een review over de machine kun je hier vinden:
http://www.hegner-gmbh.com/UserFiles1/Files/2013_43_HW_Tisch_Schleifmaschine.pdf

Vraagprijs: €150,- lijkt mij redelijk of doe een goed bod.

Groet,
Hans
 
Laatst bewerkt:

Chenak

Actieve deelnemer
20 mei 2015
326
9
Beesel
Hallo iedereen,
Ik breng bovenstaande advertentie opnieuw onder de aandacht. Sinds vorige bericht is hij niet meer gebruikt, dus nog steeds zelfde situatie.
Reden dat ik hem weer neerzet is onze aanstaande verhuizing. Ik ben bezig met de “grote garage uitverkoop”.
Ben je geïnteresseerd, doe een redelijk bod en we komen er wel uit.
 

Chenak

Actieve deelnemer
20 mei 2015
326
9
Beesel
Hallo Klaas,
Verzenden geen probleem voor mij.
Ik moet alleen een stevige doos zien te vinden. 22kg is best veel voor karton....
Stuur mij even je adres gegevens, dan probeer ik het vandaag of morgen te regelen.
Groet,
Hans
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.