Te koop WoodRat WR5

MarcelvdW

Actieve deelnemer
25 mei 2022
634
307
Almen aan zee
Vorige week een mooie WoodRat via dit forum overgenomen,
komt een paar dagen later een vriend: "kijk eens wat ik voor je op de kop heb getikt"
dus nu heb ik er opeens twee...

Daarom te koop een mooie WoodRat WR5, dus de 90 cm brede versie.
Nette staat, zie fotto's.
Complete set met alle toebehoren, en reserve onderdelen.
Als upgrade heeft deze de aluminium geleiders en stop van de WR900 plus de ophangbeugeltjes.

M'n vraagprijs is 330 euro, dat is wat ik er zelf ook voor betaald heb.wr1.jpgwr2.jpgwr3.jpgwr4.jpgwr5.jpgwr6.jpgwr7.jpgwr8.jpgwr9.jpgwr10.jpg

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.935
1.252
‘s-Hertogenbosch
Ziet er imposant uit, domme vraag misschien, waar gebruik je een woodrat eigenlijk voor zijn er filmpjes van
Succes met de verkoop,er zullen vast en zeker geïnteresseerde zijn
Groetjes John

MarcelvdW

Actieve deelnemer
25 mei 2022
634
307
Almen aan zee
Goeie vraag.

Het is een systeem waarmee je met een gewone bovenfrees heel precies allerlei verbindingen kunt maken.
Tandverbindingen, zwaluwstaart, pen- en gat, etc.

Vind het lastig om met woorden uit te leggen, maar deze afbeelding zegt al heel wat:
1788190253009.png

En er zijn zeker ook filmpjes van,
deze is bijvoorbeeld van de uitvinder zelf, waarin-ie een en ander uitlegt en laat zien

• Leuk
Waarderingen: John1969

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.935
1.252
‘s-Hertogenbosch
Filmpje legt wel eea uit… voor degenen die echt secuur werk maken wel een pre denk ik…. Zelf heb ik niet de uitdaging daar liggen en ben een heel klein beetje eerder tevreden.

MarcelvdW

Actieve deelnemer
25 mei 2022
634
307
Almen aan zee
Soms is het naast secuur ook fijn om om meters te kunnen maken, aantallen verbindingen.
Dat is heel eerlijk gezegd waar ik 'm voor gebruik.

(een ladenblok met 16 lades is wat anders dan een kistje met handgezaagde en gestoken zwaluwstaarten bijvoorbeeld)

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.