Te koop: Vlak-vandiktebank SCM Minimax FS 30G (230V)

flytox

Actieve deelnemer
31 aug 2016
74
4
Oost-Vlaanderen (BE)
Hallo iedereen

Wegens verhuis (en eerlijk gezegd ook al lang niet meer aan houtbewerking gedaan) verkoop ik wat materiaal, waaronder deze.

IMG_3888.JPG

Deze vlak-vandiktebank heb ik gekocht in 2018 en is al bij al weinig gebruikt. Vervangmesjes zitten erbij.
Technische info vind je hier: Wood Combined Planer-thicknesser Minimax FS 30G - SCM Group

Vraagprijs: 1800 euro (was nieuw 3400 euro), op te halen in Melle (België, niet ver van Gent).

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Petrolhead

Doubledot

Actieve deelnemer
2 jan 2021
203
87
Zaanstreek
neuh gaat me niet zozeer om de rit (Amsterdam - Gent, 3uur enkele rit) maar meer voor zo'n bedrag op basis van 1 fototje aanschaffen en een dag investeren is wel tricky. Als dit ding (wat) dichterbij stond was ik eerder langsgereden. Mijn Harvey zaagtafel komt ook uit een hollandse uithoek maar wel na bezichtiging / test :)

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
8.929
2.489
Klein-Brabant, Vlaanderen
neuh gaat me niet zozeer om de rit (Amsterdam - Gent, 3uur enkele rit) maar meer voor zo'n bedrag op basis van 1 fototje aanschaffen en een dag investeren is wel tricky. Als dit ding (wat) dichterbij stond was ik eerder langsgereden. Mijn Harvey zaagtafel komt ook uit een hollandse uithoek maar wel na bezichtiging / test :)
niemand zegt dat je op basis van de foto vooraf moet toehappen
afstand ? heb verleden maand wat in friesland opgehaald - was 300 km - heb er een weekeindje van gemaakt
gent is een mooie stad !

• Leuk
Waarderingen: flytox en knotwilg

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.913
3.495
Als je oprecht geinteresseerd bent, verwacht ik dat de aanbieder je nog wel wat meer foto's of eventueel een filmpje wil sturen. Lijkt me een nette machine, zonder veel gebruikssporen. Dat dagje uit is meestal wel in te plannen.

• Leuk
Waarderingen: Steeneik en flytox

nixnax

Nieuw lid
18 mei 2017
23
1
rijswijk zuid holland
voor een machine als dit met xylent/spiraalas mag de afstand toch bijna het verschil niet maken voor deze prijs
ik baal egt omdat de outfeed bij dit model niet open slaat en ik dit wel perse wil

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.