Te koop (tk): beperkt gebruikte Hammer zaag- en freesmachine B3 Winner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woodlady

Nieuw lid
6 sep 2020
7
0
Belgie
Hammer zaag- en freesmachine B3 Winner

Spanning 3x400V, 4kW (5.5PK)

Cirkelzaagagregaat

Cirkelzaagaanslag met ronde geleiding, lineaal 90x800mm

Verwisselbare freesas D=30m, toerental 3000/6000/8000/10000 t/min, max inspanhoogte 100mm

Zaagbreedte 800mm met volle tafelbreedte, scala in mm en inch met ronde geleiding

Freesagregaat zwerkbaar 90 – 45 graden

Multi-instelsysteem voor Hammer freesaanslag met noniusschaal voor afnemende klapaanslag met aanslaggeleiders 450mm ipv 320mm

Hammer formaatzaagtafel 2000mm

Oplegtafel 1100 voor B3/K3 tot formaatzaagtafel 2000mm

Gradnroosterindexsysteem v. oplegtafel 1100 met vast punten per 5 en op 22,5 graden

Afkortaanslag 1300mm met opnamesysteem voor oplegtafel 1100, schaal in mm en “

Rijinrichting voor het eenvoudig verplaatsen van middels een hefboom

Aanschafprijs 6500,-, geleverd maart 2018.


Toebehoren freesmachine (aanschaf 600,-):

Groevenfrees/Uitbreidingsfrees

Aandruktoestel met rollen voor EURO II – freesbeveiliging

Kofferset met veiligheidskop voor mes 04.0.057 + 12 paar messen + defelctor verpakt in houten koffer

Ik heb geen idee wat een juiste prijs is om te vragen en zie jullie advies en/of bod tegemoet.

Een relatiebreuk en daarmee gepaard gaande verhuizing naar een huurappartementje maakt dat ik deze machine(s) niet langer kan behouden. De hobby zal gelukkig wel blijven bestaand doordat ik machines op school kan gebruiken en de andere zaken zoals werkbank en handmachines wel kwijt kan.
 

PetraD

Actieve deelnemer
29 okt 2015
70
11
België SKW
Het is altijd triest te lezen dat iemand zijn oh zo geliefde machines door omstandigheden moet verkopen. Ik heb ook geen idee van prijzen maar ik denk dat er hier op het forum zeker leden zijn die je hiermee kunnen helpen.
Succes met de verkoop.

Groetjes Petra
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.152
1.955
Klein-Brabant, Vlaanderen
Aandruktoestel met rollen voor EURO II – freesbeveiliging
Kofferset met veiligheidskop voor mes 04.0.057 + 12 paar messen + defelctor verpakt in houten koffer
Ik heb geen idee wat een juiste prijs is om te vragen en zie jullie advies en/of bod tegemoet.
hier vind je de nieuwprijs van een paar zaken
 

HuubHangop

Actieve deelnemer
31 okt 2016
65
10
Maastricht
Mooi Hammer setje, en erg zonde dat ze weg moeten om zo'n verdrietige reden :( Je levert dan aardig wat in tov de nieuwwaarde, zeker als de passie voor de hobby er nog steeds is is dat pijnlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Willi

Actieve deelnemer
27 okt 2016
77
10
Hammer zaag- en freesmachine B3 Winner

Spanning 3x400V, 4kW (5.5PK)

Cirkelzaagagregaat

Cirkelzaagaanslag met ronde geleiding, lineaal 90x800mm

Verwisselbare freesas D=30m, toerental 3000/6000/8000/10000 t/min, max inspanhoogte 100mm

Zaagbreedte 800mm met volle tafelbreedte, scala in mm en inch met ronde geleiding

Freesagregaat zwerkbaar 90 – 45 graden

Multi-instelsysteem voor Hammer freesaanslag met noniusschaal voor afnemende klapaanslag met aanslaggeleiders 450mm ipv 320mm

Hammer formaatzaagtafel 2000mm

Oplegtafel 1100 voor B3/K3 tot formaatzaagtafel 2000mm

Gradnroosterindexsysteem v. oplegtafel 1100 met vast punten per 5 en op 22,5 graden

Afkortaanslag 1300mm met opnamesysteem voor oplegtafel 1100, schaal in mm en “

Rijinrichting voor het eenvoudig verplaatsen van middels een hefboom

Aanschafprijs 6500,-, geleverd maart 2018.


Toebehoren freesmachine (aanschaf 600,-):

Groevenfrees/Uitbreidingsfrees

Aandruktoestel met rollen voor EURO II – freesbeveiliging

Kofferset met veiligheidskop voor mes 04.0.057 + 12 paar messen + defelctor verpakt in houten koffer

Ik heb geen idee wat een juiste prijs is om te vragen en zie jullie advies en/of bod tegemoet.

Een relatiebreuk en daarmee gepaard gaande verhuizing naar een huurappartementje maakt dat ik deze machine(s) niet langer kan behouden. De hobby zal gelukkig wel blijven bestaand doordat ik machines op school kan gebruiken en de andere zaken zoals werkbank en handmachines wel kwijt kan.

ik heb interesse en heb u een PM gestuurd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.