Te koop - Schuurmachines - Tendotools TT660 (2023- nog onder garantie) en TT457 (2022)

Jeffreybaeyens

Nieuw lid
9 apr 2024
4
1
Schoonaarde
Hallo,

Ik wou even polsen via deze website of er interesse zou zijn in mijn Tendotools TT660, met nog 2 bijhorende rollen (schuurpapier met linnen) van korrel 100 en 1 bijna volledige rol van korrel 150.

En onze tendotools TT457 met nog 1 rol van korrel 60, 1 rol van korrel 100 en 1 rol van korrel 150 (deze rollen zijn allemaal begonnen maar nog vrij vol).

De TT660 is wel al wat uren gebruikt, maar in zo goed als perfecte staat. De TT457 heeft wel al wat meer uren gezien, en zou onder de noemer 'gebruikt' kunnen vallen - ik zou het begrijpen als ik hier een lager bod voor krijg.

Ik woon in België - Lede.

Mocht er interesse zijn kan ik gerust wat foto's maken
 

JuulvH

Actieve deelnemer
14 okt 2016
291
61
ik denk dat je het om moet draaien: zonder foto’s krijg je hoogstwaarschijnlijk ook geen interesse
 

Jeffreybaeyens

Nieuw lid
9 apr 2024
4
1
Schoonaarde
Hallo,

(in het kort : de breedte is 660 - maar hieronder de full spec's van de TT660 )

  • Inductiemotor 230 V / 3 pk en 1/6 pk
  • Dubbele drum 660 x 127 mm
  • Dubbele stofafzuiging 2 x 100 mm
  • Nauwkeurige hoogte-instelling (min. 7 mm – max. 130 mm)
  • Snelspaninrichting voor schuurbanden
  • Schuurbanden worden excentrisch op de rol aangebracht
  • Schuurcilinders met hardrubberen bekleding
  • Instelbare aanvoersnelheid
  • Capaciteit: 660 x 130 mm
  • Veiligheidsschakelaar

Nieuw kost de machine 3650 € - gekocht op 14/12/2023

Ik doe hem weg voor 3000 €
 

Jeffreybaeyens

Nieuw lid
9 apr 2024
4
1
Schoonaarde
iets meer dan 4 maanden oud
waarom doe je die nu reeds weg ?
verkoop met btw-faktuur ?
Verkoop met BTW factuur inderdaad. En we verwerken eigenlijk bepaalde houten balken voor tuinmeubelen te maken. Maar het gaat sneller als we kleine oneffenheden eruit schaven en dan op het meubel zelf met een korrel 240 nog even er over gaan. Daarom hebben we nu een robland schaafmachine gekocht (je ziet hem achter de schuurmachine staan op de foto).

Mvg
Jeff
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.