Te koop: Powerplus POWX153 kolomboor

JeroenVdW

Actieve deelnemer
5 mei 2021
45
47
Aarschot
www.hextree.be
Bij deze verkoop ik mijn Powerplus POWX153 kolomboor. Exact 1 jaar oud, maar niet krachtig genoeg voor wat ik ze nodig heb.
Boordiepte instelling is wel afgebroken, deze was gemaakt uit goedkope zachte plastiek waardoor je amper voelde wanneer je op je stop zat. Bij een van de eerste keer niet gevoeld en iets te ver door geboord. Voor de rest werkt die prima.

Afhalen in Aarschot voor €50.
350W
240V
50mm boordiepte

IMG_20220104_203529.jpgIMG_20220104_203537.jpgIMG_20220104_203559.jpg

Vandaag ook de vervanging ontvangen, viel net iets groter uit dan gedacht :). Wel zalig om zonder problemen een gat van 50mm te kunnen boren in hard hout :)
IMG_20220104_211021.jpg
 

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.991
818
Omgeving Leiden
Wat een knoeit van een machine, je nieuwe (HBM ? ). Zeker naast je eerdere vestzakmachientje.
Hoe loopt die nieuwe machine? Ben al tijden aan het kijken voor een steviger vervanging van mijn quantum b14.
 

JeroenVdW

Actieve deelnemer
5 mei 2021
45
47
Aarschot
www.hextree.be
Wat een knoeit van een machine, je nieuwe (HBM ? ). Zeker naast je eerdere vestzakmachientje.
Hoe loopt die nieuwe machine? Ben al tijden aan het kijken voor een steviger vervanging van mijn quantum b14.
Het is inderdaad een HBM (HBM 20 mm Professionele Kolomboormachine). Voorlopig loopt die perfect, heb hem wel nog niet zo veel kunnen gebruiken. Voor zo ver ik kan zien loopt die veel stiller dan de powerplus, snelspanboorkop is ook handig. Aan-uit knop aan de voorkant vind ik ook beter dan aan de zijkant.
Zodra ik hem een tijdje in gebruik heb zal ik eens review posten.
 
  • Leuk
Waarderingen: StephanS en thomasz

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.