Te koop Osborne excalibur zaagtafel hulpstuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Het probleem is dat echt niemand dat doet op dit forum.
Ow er word vaak door een forumlid hier gereedschap te koop aan geboden met bieden vanaf en een duidelijke sluitingsdatum/tijd erbij. En ik vind dit marktplein soms fijner omdat hier weinig opkopers zitten.
 

fleche

Actieve deelnemer
12 okt 2016
74
1
47
Haarlem
Zo simpel is het niet naar mijn idee, de regels voor marktplein update 2016 zijn niet eenduidig en voor meerdere uitleg vatbaar.
”De advertenties zijn volledig en niet een verwijzing naar een andere site. Met als enige uitzondering dat de Tips topics waar de topic starter niet de verkopende partij is, wel alleen een link naar een site mogen hebben. Maar het liefst zo duidelijk mogelijk. "
Deze advertentie is volledig en de advertentie (als geheel) is geen verwijzing naar andere sites. Vervang 'niet' door 'bevat geen' en de intentie is duidelijk. Nu is die intentie niet duidelijk met als gevolg dat er marktplaats verwijzingen worden gebruikt. Met het laatste heb ik geen probleem mits de advertentie volledig is en niet enkel een marktplaats (of andere site) link.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Hoe ingewikkeld is het? De regel is dat er geen verwijzing naar MP wordt gedaan (wat mij betreft ook een prima regel). Als je het daar niet mee eens bent zet je je spul daar te koop.

1. daardoor kan het dus zijn dat een medeforummer een leuk item mist
2. de regel is er omdat... ? marktplaats word nou niet bepaald beter van die paar advertenties
3. dikwijls probeert men het via mp voor een betere prijs maar is bereid iemand van hier het voor een betere prijs te gunnen
4. bieden via bijv. marktplaats doet omdat het centraal is en dus niet 2 sites in de gaten hoeft te houden

De regels zijn oud, achterhaalt en er is vast ruimte om het eea wat te versoepelen/verbeteren

Het is niet alleen de verkoper die hier beter van word (want daar word vaak mee geschermd) want de verkoper heeft met MP een groter bereik
Juist ook hier posten geeft vaak meer gedoe maar doet men toch omdat men het een forummer willen gunnen
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
1. daardoor kan het dus zijn dat een medeforummer een leuk item mist
2. de regel is er omdat... ? marktplaats word nou niet bepaald beter van die paar advertenties
3. dikwijls probeert men het via mp voor een betere prijs maar is bereid iemand van hier het voor een betere prijs te gunnen
4. bieden via bijv. marktplaats doet omdat het centraal is en dus niet 2 sites in de gaten hoeft te houden

De regels zijn oud, achterhaalt en er is vast ruimte om het eea wat te versoepelen/verbeteren

Het is niet alleen de verkoper die hier beter van word (want daar word vaak mee geschermd) want de verkoper heeft met MP een groter bereik
Juist ook hier posten geeft vaak meer gedoe maar doet men toch omdat men het een forummer willen gunnen

Wat je hier schrijft zijn dan wel jouw woorden en mening.
En ik vind persoonlijk die 4 argumenten die je opgeeft niet interessant.
(als men iemand iets gunt bied het dan aan voor een lage prijs en maak er geen biedwedstrijd van)
Mvg, :).
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Wat je hier schrijft zijn dan wel jouw woorden en mening.
En ik vind persoonlijk die 4 argumenten die je opgeeft niet interessant.
(als men iemand iets gunt bied het dan aan voor een lage prijs en maak er geen biedwedstrijd van)
Mvg, :).

Nee hoor, er zijn meerdere mensen die er zo over denken

Geen biedwedstrijd....hmmm volgens mij word dat nu wél weer toegelaten
Dat jij de argumenten niet interessant vind, dat mag, maar dat vind ik van jou uiting

Het is natuurlijk belachelijk dat als men hier op marktplein een advertentie plaatst en je moet op marktplaats reageren.
Men gaat er dus van uit dat men een account op marktplaat heeft?

Gunnen moet van twee kanten komen vind je niet... het weghalen van een mp linkje getuigd maar van één ding, het komt van 1 kant
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.