[Te koop] Makita 2012NB vandiktebank

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Ik heb deze Makita in 01-2022 aangeschaft maar gebruik hem haast niet sinds de komst van een grotere vlak-vandikte combi.

Hij is dus weinig gebruikt en verkeerd nagenoeg in nieuwstaat. Het bijgeleverde gereedschap zit zelfs nog in de verpakking.
Ik heb hem aangemeld bij Makita na aanschaf, en daardoor zit nog garantie op tot 15-02-2025.

Enige kleine minpuntje is wat onoplettendheid van mijn kant bij het inboenen van olie met pigment op een houten paneel. Daardoor zijn er een paar spetters op de zijkant van de machine gekomen, die mij niet direct waren opgevallen. Doet uiteraard niks af aan de werking en is misschien nog wel te verwijderen.

Voor €575 kan hij bekeken, getest en opgehaald worden in Vorden, nabij Zutphen.

1000039048.jpg
1000039049.jpg
1000039046.jpg
1000039047.jpg

(@jjjlll ik zie dat jij er ook een te koop hebt staan. Wil jouw verkoop uiteraard niet in de weg zitten, maar ja ik wil er ook vanaf :) )
 

Guido76

Actieve deelnemer
23 okt 2018
267
48
Zeewolde
Had op 2 van deze dingen gereageerd vorige week via marktplaats. 1 in Zuthpen was persoon was net een week op vakantie waardoor ik het niet kon combineren met bezoek open hout dag, de ander kwam ik ook vlak langs maar reageert niet op mijn bericht.

Maar deze Makita lijjkt mij dus wel wat.
 

Guido76

Actieve deelnemer
23 okt 2018
267
48
Zeewolde
Net ook gereageerd op die andere Makita. Eigenlijk heb ik al een PB gestuurd dat ik die wil hebben. Die van jou is wel een stuk mooier en nieuwer.

Maar ben voorlopig voor 4 weken van huis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.