Te koop: Kity combi (zaag, frees, vlak vandiktebank, langgatboor, beitelslijper, accesoires)

Status
Niet open voor verdere reacties.

CSK

Actieve deelnemer
30 jan 2013
602
57
Provincie Zeeland
HOutvrienden,

Ik heb een Kity combinatiemachine te koop:


Combinatie machinetafel van het Franse kwaliteitsmerk Kity

635 Vlak van diktebank
627 freesmachine met roltafel
652 zaagtafel met verbreding, grote parallelgeleider, kleine parallelgeleider, 2x spouwmes, beschermkap op spouwmes.
652 langgatboor incl alle klemmen ed
Xxx beitelslijphulpstuk

Geleider vlakbank mist, maar is te koop bij Bèr uit Ophoven-Kinrooi (zie marktplaats) voor €20,-. Hij is bereid te verzenden.

Wieltje vandiktebank mist, wieltje van de freesmachine past hierop. Kan dus makkelijk uitgewisseld worden.

Schijffrees met wisselbeitels asgat 20mm
Freeskop tbv wisselbeitels asgat 20mm
Schuurschijven voor op langgatboor
Reservebeitels vlakbank
Beitelstelhulpstuk (in Kity koffer)

Handige, originele tafel met 3 wielen, waarvan het draaiwiel op en neer kan zodat de tafel bij gebruik stevig staat.

380 V of 3fasen 220v (ster of driehoek)

Vraagprijs voor alles: €575,-
bieden vanaf €450,-

Evt. ook losse verkoop van de machines mogelijk.


IMG_5365.jpg

IMG_5366.jpg
IMG_5367.jpgIMG_5368.jpgIMG_5369.jpgIMG_5370.jpgIMG_5371.jpgIMG_5372.jpgIMG_5373.jpgIMG_5374.jpg
 

Woutmans

Actieve deelnemer
7 jul 2020
48
7
Utrecht
Wauw, dat is geen geld voor al die apparaten! Ik heb er geen ruimte voor anders had ik het wel geweten :)
 

CSK

Actieve deelnemer
30 jan 2013
602
57
Provincie Zeeland
Helaas. Dat is wat te ver weg. Moet uit Leeuwarden komen. Succes met de verkoop verder?

Verzenden is ook nog een optie... Ding weegt niet heel veel. Ik denk dat ik de tafel toch ga demonteren en alles los verkopen, want het ding staat nogal in de weg...
 

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Toch zonde dat zo een combi uit mekaar gaat
Helaas ben ik ongeveer 20 deze maand weer terug in Nederland
Is dan alles er nog dan kom ik graag kijken
Ben aan de bouw met een draailier , En mijn bouw cirkelzaag is Eigelijk wat te grof voor dat werk
Wat is afstand je koopt toch niet elke dag zo iets , of het moet voor de handel zijn en je wil er dikke
Winst op maken ,
 

CSK

Actieve deelnemer
30 jan 2013
602
57
Provincie Zeeland
Toch zonde dat zo een combi uit mekaar gaat
Helaas ben ik ongeveer 20 deze maand weer terug in Nederland
Is dan alles er nog dan kom ik graag kijken
Ben aan de bouw met een draailier , En mijn bouw cirkelzaag is Eigelijk wat te grof voor dat werk
Wat is afstand je koopt toch niet elke dag zo iets , of het moet voor de handel zijn en je wil er dikke
Winst op maken ,
Hoi, wat bedoel je precies met afstand? dikke winst hoeft niet hoor, lijkt me dat ik wel een nette prijs heb zo.
 

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Hoi
Met afstand bedoel ik met de auto er heen en weer rijden van koper tot verkoper
En met dikke winst bedoel ik iemand die het te ver vind als handelaar of hobbyist om er heen te rijden
Heb zeker geen aanmerking of over prijs of staat van de machine
Dat kan alleen maar als je bij de machine zelf staat vindt ik
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.