Te koop: Houtdraaibank Miditec FU350 met de nodige toebehoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.592
540
Steenbergen, Noord Brabant
Ik heb het houtdraaivirus goed te pakken en ben nu toe aan een upgrade van m'n houtdraaibank. Mijn werkplaatsje is niet groot en staat al behoorlijk vol: als er dus iets nieuws komt, moet er iets anders uit. Vandaar dat de Midi te koop is. Machientje doet het prima: alles functioneert zoals het hoort. Komt oorspronkelijk bij Drechselbedarf Schulte vandaan (zie ook het machineplaatje) en is van 2016. De draaibank staat op een zelf gemaakte solide houten onderstel: centerhoogte = 113 cm vanaf de vloer. Als je de draaibank koopt, mag je deze gratis meenemen. Kan alleen niet uit elkaar.
IMG_0253.jpg
en profile:
IMG_0254.jpg
Machineplaatje:
IMG_0255.jpg
De draaibank heeft natuurlijk wat gebruikssporen: het is immers een stuk gereedschap:).
De toebehoren die bij de draaibank meekomen:
IMG_0252.jpg
- Korte leunspaan (150 mm), lange leunspaan (300 mm), uitstootstang, meedraaiend tegencenter, faceplate met sleutel, boorkop met sleutel, een HBM klauwplaatje met de diverse klauwtjes, centerschroef, een setje zelfgemaakte houten hulpklauwtjes (handig voor het maken van schepjes) en een kistje met 4 verschillende meenemers.
Voor dit geheel vraag ik € 580,00. De draaibank is - in verband met de afmetingen en het gewicht - alleen op te halen in Steenbergen - Noord Brabant.
 

Vels

Actieve deelnemer
12 jun 2016
103
3
Hellendoorn
Dit is een mooie draaibank, heb deze zelf ook. Heb iemand bij mij in de buurt hierop geattendeert maar nog geen reactie terug gehad. Is nog beschikbaar?
 

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
498
118
Omg. Eindhoven
Oef wat een mooie machine..
Mocht je er met de pb'er en mijn voorganger niet uit komen, dan hoor ik het graag.
Hier heb ik serieuze interesse in
 
  • Leuk
Waarderingen: zaag

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.592
540
Steenbergen, Noord Brabant
Danny, geloof me...als ik de ruimte had gehad was hij nooit in de verkoop gegaan. Soms moeten er dit soort keuzes worden gemaakt, niet leuk, wel noodzakelijk.
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
315
62
Mooie set en prima prijs! Benieuwd wat er voor in de plaats gaat komen, als ik je werkstukken zo bekijk lijk je deze bank idd wel een beetje ontgroeid :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.