Te koop, Hammer K3 Winner formaatzaagmachine, bouwjaar 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter Traag

Nieuw lid
4 nov 2022
6
8
Amsterdam
Mooie machine, wordt verkocht omdat ik een upgrade naar een grotere uitvoering (K500) heb aangeschaft. Deze wordt pas in week 51 geleverd, dus deze Hammer kan pas vanaf dan opgehaald worden. Kijken en uitproberen kan uiteraard nu. Machine is uiteraard gebruikt, maar in zeer nette staat.

Enkele kenmerken:
- 3x400V, 4kW (5.5pk)
- Voorritsaggragaat 10.000 t/min
- Zaagbreedte 800 mm met volle tafelbreedte
- Formaatzaagtafel 2000 mm
- Oplegtafel 1100 , afkortaanslag 1300 mm
- Voorbereid voor verstelbare groevenfrezen

Richtprijs €3600,-, bieden mag natuurlijk
 

Bijlagen

  • 2.jpeg
    2.jpeg
    52,7 KB · Weergaven: 250
  • 4.jpeg
    4.jpeg
    122,1 KB · Weergaven: 259
  • 6.jpeg
    6.jpeg
    123,4 KB · Weergaven: 248
  • 8.jpeg
    8.jpeg
    125,4 KB · Weergaven: 236
  • 10.jpeg
    10.jpeg
    81,4 KB · Weergaven: 225
  • 14.jpeg
    14.jpeg
    41,7 KB · Weergaven: 216
  • 16.jpeg
    16.jpeg
    50,2 KB · Weergaven: 232

RubenM

Actieve deelnemer
2 jan 2020
62
57
Nette machine! Zelf geen interesse, maar voor potentiële kopers: is de prijs incl/excl. btw of is het een privé machine (dus btw niet van toepassing)?
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.163
868
Ulvenhout
Zeker geïnteresseerd, maar het komt denk ik te vroeg. De verbouwing van onze schuur moet nog beginnen en dan moet alles leeg....
 
  • Leuk
Waarderingen: nvrijhoef

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.767
983
Omgeving Eindhoven
@Musicus Even out of the box denkend, reken uit wat het kost om ‘m eventueel tijdens de verbouwing in een opslag te zetten. Dus in vergelijking met nieuw moeten kopen en dan levertijd van mogelijk een half jaar aanhouden.
Dan zou deze machine misschien toch interessant kunnen worden… Want qua type is dit een mooie machine.
 

jorisland

Nieuw lid
29 okt 2014
5
0
Mooie machine.
Wat bedoel je met "Voorbereid voor verstelbare groevenfrezen"? - wat moet er nog bijgekocht worden om dat te verwezenlijken?
Ongetwijfeld kan ik het best wel ergens opzoeken, maar wat is ongeveer de maat als alles ingeklapt is (indien niet in gebruik)?
 

Peter Traag

Nieuw lid
4 nov 2022
6
8
Amsterdam
Mooie machine.
Wat bedoel je met "Voorbereid voor verstelbare groevenfrezen"? - wat moet er nog bijgekocht worden om dat te verwezenlijken?
Ongetwijfeld kan ik het best wel ergens opzoeken, maar wat is ongeveer de maat als alles ingeklapt is (indien niet in gebruik)?
Voorbereid betekent dat de as van de machine is aangepast en dat je enkele extra stukken meegeleverd krijgt om de frees vast te zetten. Een dergelijke groeffrees kun je kopen: Verstelbare groeffrees voor cirkelzagen | Felder Shop. Ik heb er een, maar die wordt niet bij de machine meegeleverd.

ingeklapt (dan is dus de oplegtafel van roltafel verwijderd) is de maat van de machine ongeveer 2050 x 1250mm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.