Te koop gevraagd: 2 meter 2,5" (63mm) flexibele afzuigslang

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Zoals de titel zegt: ik weiger om 24 euro per meter te betalen bij Baptist. Heb jij iets liggen waar je niets mee doet? Ik woon in Moordrecht en rij veel voor mn werk in Noord- en Zuid Holland en Utrecht, dus ik kan het vrij eenvoudig komen halen.
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
832
69
Veldhoven
Heeej Richie, daar hou ik me ook bij aanbevolen als je een bron aan boort. Heb een tijdje gedacht om wat te vinden in een kringloopwinkel, maar helaas.......
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
@wijk0983 is nog steeds 15 euro de meter, dan heb ik het al goedkoper gezien. Ik heb al een bron die er ook voor is, maar wilde het eerst even vragen hier. Die bij Indi is absoluut niet duur in vergelijking, maar de verzendkosten maken het dan weer duur voor 2 meter
 
  • Leuk
Waarderingen: wijk0983

Enkhuizen

Actieve deelnemer
15 sep 2011
117
34
VACUFLEX PU 400 C ECO - PU extraction hose with 0.4 mm wall thickness - 5 m length - ID63 mm / 65 mm - microbe and hydrolysis resistant Amazon.nl

Prima slang
 
  • Leuk
Waarderingen: Rizz

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.182
354
Etten-Leur
@wijk0983 is nog steeds 15 euro de meter, dan heb ik het al goedkoper gezien. Ik heb al een bron die er ook voor is, maar wilde het eerst even vragen hier. Die bij Indi is absoluut niet duur in vergelijking, maar de verzendkosten maken het dan weer duur voor 2 meter
Deze slang is anti-statisch, voor sommige toepassingen is dat van belang
 

Grant837

Actieve deelnemer
31 mrt 2019
164
48
Eindhoven
VACUFLEX PU 400 C ECO - PU extraction hose with 0.4 mm wall thickness - 5 m length - ID63 mm / 65 mm - microbe and hydrolysis resistant Amazon.nl

Prima slang
Bedankt! Ik was ook op zoek naar iets voor mijn CamVac uitlaat, en had dit ook gevonden, maar was nog niet overtuigd van de kwaliteit. Ik moet aannemen dat het past op de CamVac ...
 

Bast-hout

Actieve deelnemer
28 dec 2020
199
94
Milsbeek
www.bast-hout.nl
Ik heb nog iets van 10m 60mm antistatisch flexhose over na mn laatste aanpassingen in mn werkplaats in Milsbeek onder Nijmegen.
Ben maandag pas weer daar en kan het dan opmeten hoeveel het precies is.
Indien gewenst is daar ook een verloopje bij te maken naar 63 of 50mm.

Kan het in kleinere stukken knippen voor de fans.

Prijs; hangt af van de hoeveelheid, maar komen we wel uit.
Kan met btwbon

Doe maar een priveberichtje als je interesse hebt. @Rizz en Jan van den Broek hebben voorrang (aangezien zij al hier op zoek zijn)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rizz

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.