Te koop: Freestafel met Triton MOF001 en KREG inzetplaat

philippe

Actieve deelnemer
10 jul 2016
95
29
Drukke dag vandaag op het marktplein zie ik, maar ik heb denk ik iets leuks in de aanbieding: Ik heb recentelijk mijn frees en inzetplaat geupgrade, dus mijn oude gaan in de verkoop. Omdat ik mijn nieuwe frees in de outfeedtafel van mijn zaag heb gebouwd kan ik ook de freestafel die ik er indertijd voor heb gemaakt erbij aanbieden. Hoeft niet, maar hij zit er gratis bij als je de ruimte hebt om hem mee te nemen! :)

De frees betreft een Triton MOF001 (1400W) en de inzetplaat is van Kreg. Bij het ombouwen van de Triton voor gebruik in een freestafel moet je er een veer uithalen, deze heb ik er uiteraard nog los bij. De Kreg plaat komt met 3 inlegringen waarbij de eerlijkheid me gebied te vertellen dat op 1 van deze ringen blijkbaar ooit eens wat smeulend metaal is gevallen (spijkertje geraakt?) en hierdoor een kleine smeltplek is ontstaan (deze kun je op de foto zien) waar je verder geen last van hebt.

Ik heb de afmetingen van de tafel zelf niet bij de hand, maar zo van buiten denk ik iets van 120 bij 80 cm, en zal een meter hoog zijn. Ik heb hem nooit helemaal afgemaakt (zie foto), bedoeling was ooit om in het rechter kabinet wat lades te maken voor de freesjes e.d (maar nu dus in gebruik voor andere dingen), en om er een incra fence op te monteren. De bovenkant is zwart MDF met een epoxy coating erover, er zit een aan/uit schakelaar aan de zijkant van de tafel (eenvoudige lichtschakelaar, geen veiligheids of iets degelijks!) en aan de achterkant zit een aansluiting voor een 100mm stofafzuiger (regenpijp).

Vraagprijs is 250,- en uiteraard werkend te aanschouwen in Soerendonk (een klein stukje onder Eindhoven). Interesse? Stuur me een DM!

Resteren er nu nog wat foto's. Let op: de wixey hoogtemeter die je op de foto's ziet is niet inbegrepen.

20230604_124839.jpg
20230604_125421.jpg
20230604_124857.jpg
20230604_125457.jpg
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.379
833
70
Veldhoven
Ik heb hem zelf, had ik al verteld. Maar interessant voor een koper om te weten is, welke spantangen erbij zitten.
Ook nuttig om te weten is dat er zelfs een half inch spantang voor te koop is.
 

philippe

Actieve deelnemer
10 jul 2016
95
29
Iedereen bedankt voor de interesse, hij is zojuist opgehaald dus dit topic mag op slot. Het was even passen en meten, maar we hebben hem in de auto gekregen (in stukken) :) Jordi, veel plezier ermee!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.