Te koop: Elektra Beckum HC260 vlak/vandiktebank (evt met afzuiger)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mveldth

Nieuw lid
14 feb 2019
7
0
Ik heb deze een aantal jaar geleden vlak voordat we van de UK terug naar Nederland verhuisden gekocht omdat we hier een garage hebben en ik me rijk rekende aan de hoeveelheid ruimte die ik ging hebben. In de afgelopen jaar ben ik er echter achter gekomen dat hij weinig gebruikt wordt. Meestal heb ik niet zulke grote werkstukken en even vlakken met een handschaaf voelt leuker en sneller dan deze klaarzetten, stofafzuiging aansluiten, PBM aantrekken etc etc, dus in de praktijk doe ik dat bijna altijd. De vandiktebank gebruikte ik wel, maar wordt vervangen door een lunchbox model om ruimte in de werkplaats te besparen.

Ik zal eerlijk zijn dat de uitvoertafel wel even opnieuw afgesteld moet worden, die is nu niet parallel met de invoertafel. Dat is eigenlijk het enige probleem wat de werking beïnvloed. Andere kleine dingetjes die ik weet: de geleider/aanslag heeft een handvat om 'm mee vast te zetten, die is lam maar het is ook met een gewone platkop schroevendraaier vast te zetten. En het beschermklepje over de aan/uitknop mist. Verder is alles in orde en compleet. Poten liggen onder in het karretje, voetjes lijken op de foto te missen maar zijn er wel.

Vraagprijs 450 euro? Of doe een goed voorstel. Afhalen in Beilen.

IMG_7039.jpeg

Hierbij gebruikte ik een matige afzuiger. Dat wil zeggen: hij zuigt wel af, met een 100mm aansluiting, maar het zijn twee van die stoffen zakken dus spaanders vangt ie op en fijnstof blaast ie alsnog je hele werkplaats door. Maar beter dan niks? Voor 25 euro extra mag je 'm erbij hebben, of 50 euro los.
 

Bijlagen

  • IMG_7040.jpeg
    IMG_7040.jpeg
    130,1 KB · Weergaven: 51
  • IMG_7041.jpeg
    IMG_7041.jpeg
    64,1 KB · Weergaven: 47
  • IMG_7042.jpeg
    IMG_7042.jpeg
    91,4 KB · Weergaven: 45
  • IMG_7044.jpeg
    IMG_7044.jpeg
    113,5 KB · Weergaven: 45
  • IMG_7045.jpeg
    IMG_7045.jpeg
    110,9 KB · Weergaven: 53
  • IMG_7046.jpeg
    IMG_7046.jpeg
    121,8 KB · Weergaven: 55
  • IMG_7048.jpeg
    IMG_7048.jpeg
    118,8 KB · Weergaven: 56
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.