Te Koop: Complete Mirka Set, Deros + Deos + Stofzuiger

Status
Niet open voor verdere reacties.

thusharaknops

Actieve deelnemer
16 jan 2023
49
7
37
Lelystad
sawdust.nl
Te koop aangeboden omdat ik overstap naar Festool. In de set zit:

1x Mirka® DEROS 5650CV EU Ø 125/150 mm 5.0 mm orbit
1x Mirka® DEOS Delta 663CV EU 100 x 152 x 152 mm 3.0 mm orbit
1x Mirka® Dust Extractor 1230 M (met Auto Filter Cleaning) (categorie M)
11x Pad Savers
2x Mirka Systainer
9x doosjes schuurpapier (Abranet: P80, P120, P180, P240, en P320), (Irdium: 120, 180, 240 en 180). De doosjes zijn vanzelfsprekend niet meer vol, hoeveelheid verschilt per doosje).
2x Mirka Sleeve + Cable CE 230V + Hose Ø 27 mm / 32 mm
1x Cable CE 230V
3x Stofzakken (nieuw)

Nieuwprijs voor de twee schuurmachines, stofzuiger en extra stofzuigerslang is al 2500 euro (daar heb ik de rest, dus ook het schuurpapier niet bij meegeteld).

Gekocht in aug. van 2021 (zit nog garantie op). Factuur krijg je erbij.

Vraagprijs is 2000 euro voor de complete set.
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    179,9 KB · Weergaven: 137
  • 2.jpg
    2.jpg
    112,2 KB · Weergaven: 136
  • 3.jpg
    3.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 128
  • 4.jpg
    4.jpg
    58,1 KB · Weergaven: 134
  • 5.jpg
    5.jpg
    177,4 KB · Weergaven: 138
Laatst bewerkt:

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.104
2.613
Volgens mij ben je vergeten te melden wat het nu moet kosten. Zie de forum voorwaarden.
 

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
214
117
Een goede stofzuiger heb ik helaas al, als je interesse hebt om de schuurmachine(s) los te verkopen dan heb ik zeker interesse!
 

thusharaknops

Actieve deelnemer
16 jan 2023
49
7
37
Lelystad
sawdust.nl
Ik ben wel erg benieuwd waarom je overstapt van Mirka naar Festool.

Wil je dat met ons delen?
Ik heb al aardig wat gereedschap van Festool. De aansluitingen (afzuiging en elektriciteitsaansluiting) is bij elke machine hetzelfde. Het snel kunnen 'swappen' van machines zonder te 'klooien' met verschillende adapters, maakt het werk een stuk makkelijker. Daarbij heb ik maar 1 stofzuiger nodig (to rule them all), wat ook weer ruimte vrijmaakt voor andere mogelijkheden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wouterst en Heraldus

Zerox

Actieve deelnemer
2 aug 2021
178
127
Echt
Ik heb al aardig wat gereedschap van Festool. De aansluitingen (afzuiging en elektriciteitsaansluiting) is bij elke machine hetzelfde. Het snel kunnen 'swappen' van machines zonder te 'klooien' met verschillende adapters, maakt het werk een stuk makkelijker. Daarbij heb ik maar 1 stofzuiger nodig (to rule them all), wat ook weer ruimte vrijmaakt voor andere mogelijkheden.
Begrijpelijke keuze. Het is een draak om tussen alles te moeten wisselen met adapters en toestanden. Ik heb het volgens mij al een keer aangehaald maar er is een duits opensource project genaamd osVAC welke tracht universele stofzuigeradapters te ontwikkelen die men thuis kan printen. Ik ben ondertussen overgestapt op een volledig osVAC systeem voor thuis waardoor ik makkelijk kan wisselen en niet meer beperkt ben tot één fabrikant. Voor bijna ieder apparaat heeft iemand wel al een adapter gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: MartijnEHV en estone

thusharaknops

Actieve deelnemer
16 jan 2023
49
7
37
Lelystad
sawdust.nl
Begrijpelijke keuze. Het is een draak om tussen alles te moeten wisselen met adapters en toestanden. Ik heb het volgens mij al een keer aangehaald maar er is een duits opensource project genaamd osVAC welke tracht universele stofzuigeradapters te ontwikkelen die men thuis kan printen. Ik ben ondertussen overgestapt op een volledig osVAC systeem voor thuis waardoor ik makkelijk kan wisselen en niet meer beperkt ben tot één fabrikant. Voor bijna ieder apparaat heeft iemand wel al een adapter gemaakt.
Dat is een mooi initiatief, ik zal er eens naar kijken. Bedankt voor de tip.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zerox
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.