Te koop: complete en zeer nette zaagtafel Makita 2704 met onderstel en Incra miter express

Status
Niet open voor verdere reacties.

EwSa

Actieve deelnemer
13 jan 2019
114
11
Beste medehoutbewerkers,

In verband met het bijna afronden van mijn nieuwe werkbank (later zal ik een update plaatsen). Verkoop ik mijn overcomplete en zeer nette Makita 2704 met onderstel en extra verlengtafel en verbredingstafel. De machine is van 2018, enkel voor de hobby gebruikt en altijd goed onderhouden. Alle standaard accessoires incl. originele handleiding zijn inbegrepen. Als extra voeg ik de Incra miter express ook toe (op maat voor deze machine). Hiermee kan er netjes worden afgekort. Makita is zover bekend de enige in deze prijsklasse waar Incra op past. De miter moet zelf aangeschaft worden.

Nieuwprijs Makita 2704 met onderstel: 923,22 (goedkoopste op internet);
Nieuwprijs verlengtafel: 32,- (goedkoopste op internet);
Nieuwprijs verbredingstafel: 35,- (goedkoopste op internet);
Nieuwprijs Incra miter express: 159,-

Totale nieuwwaarde: 1149,-

Vraagprijs totaal: 600,-

Evt. heb ik nog tegen een meerprijs twee nieuwe (nooit gebruikte) Ecotools industrial zaagbladen erbij (60 tands en 24 tands).

Op te halen in Nieuw-Vennep (Haarlemmermeer).

Morgen gaat de advertentie ook op marktplaats.


downloaden.png

downloaden (1).png

downloaden (2).png

downloaden (3).png

downloaden (6).png
 

Bijlagen

  • downloaden (4).png
    downloaden (4).png
    849,8 KB · Weergaven: 32

woodandkilos

Actieve deelnemer
27 mei 2020
81
17
Past de Incra alleen op de Makita? Of ook op de DeWalt DWE7492? Anders zou ik wel interesse hebben om de Incra set over te nemen. DM me even aub. Dank je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.