Te Koop: Bosch Groen boorhamer PBH 3000 FRE

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven

  • Motor van 750 W en pneumatisch hamermechanisme met 2,8 J voor de zwaarste toepassingen
  • Overbelastingskoppeling voor bescherming van gebruiker en machine
  • Hameren en beitelen in beton en metselwerk; boren in tegels, hout en metaal
  • Beitelfunctie met Vario Lock zorgt ervoor dat verschillende beitelposities kunnen worden gekozen
  • Licht met een gewicht van slechts 3,3 kg; boren tot maximaal 26/30/13 mm in beton/hout/metaal
Gekocht in Aug 2017, nieuw ruim 200 euro; ik bied deze aan voor 90 euro hier en 100 euro op marktplaats.

Weinig gebruikt, werkt prima alleen met de hex snelspankop erop niet nauwkeurig genoeg voor mij, ~0,2mm speling op de kop waardoor je gaten net iets ruimer zijn. Heb hem onder garantie laten nakijken door Bosch, die zeggen dat het zo hoort. Dus ik heb zelf een (veel) duurdere Makita gekocht die minder afwijking heeft. Maar voor veel toepassingen, met name sloopwerk met de bijtel, gaat deze boorhamer je prima van dienst zijn!

In koffer, met boekje, schoonmaakdoekje (ja ja!) en de genoemde hex snelspan kop.
Let op: Zonder boortjes / bijtel.

Afhalen in Eindhoven of verzenden voor kosten koper.
compleet.jpgoverview.jpgPBH 3000 FRE.jpgsnelspankop.jpgkoffer_front.jpgkoffer_back.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.