[Te Koop] Anet AM8 3D printer

mhermans

Actieve deelnemer
28 jun 2020
116
56
Roermond
www.etsy.com
Ik heb mijn Anet AM8 te koop.
Elk onderdeel van de originele Anet A8 is wel vervangen of geupgrade waardoor de printer eigenlijk volledig onherkenbaar geworden is.

Hij gaat weg omdat ik deze niet meer gebruik, er zitten nog een hoop reserve onderdelen bij.

Alle informatie is te vinden op de marktplaats link. Ik deel die zodat ik eventuele veranderingen maar op 1 plek bij hoef te houden

≥ Anet AM8 - E3D Aero - Hiwin Rails - BLV MGN12 — 3D Printers — Marktplaats
 
Laatst bewerkt:

Eltimm

Actieve deelnemer
17 mrt 2019
59
3
Kun je er ook hout mee printen?
Heb zelf wel wat jigs en zo laten printen (stofafzuiging/spacers/etc..) met een 3D-printer, en kan me voorstellen dat sommige mensen er ook verbindingen mee willen gaan maken (clamex oid..) Dus lijkt me wel zeker bruikbaar voor de houtbewerker!
 

mhermans

Actieve deelnemer
28 jun 2020
116
56
Roermond
www.etsy.com
Heb zelf wel wat jigs en zo laten printen (stofafzuiging/spacers/etc..) met een 3D-printer, en kan me voorstellen dat sommige mensen er ook verbindingen mee willen gaan maken (clamex oid..) Dus lijkt me wel zeker bruikbaar voor de houtbewerker!
Ik print zelf inderdaad ook het nodige voor houtbewerken en ook al meerdere keren gedaan voor mensen hier op het forum.

Alleen ik ben overgestapt naar een grotere/betere machine en ben onderdelen aan het verzamelen voor een andere waardoor deze nu eigenlijk overbodig is
 
  • Leuk
Waarderingen: Superkees

Mohr4Me

Actieve deelnemer
2 mei 2020
59
5
Heb zelf wel wat jigs en zo laten printen (stofafzuiging/spacers/etc..) met een 3D-printer, en kan me voorstellen dat sommige mensen er ook verbindingen mee willen gaan maken (clamex oid..) Dus lijkt me wel zeker bruikbaar voor de houtbewerker!
+mallen printen voor het gebruik van een bovenfrees is een goede toepassing voor de 3d printer in de houtbewerking.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.261
310
Heelsum
Kun je er ook hout mee printen?
Er bestaat filament met houtvezel er in en dat is verbazingwekkend gelijk aan bijvoorbeeld MDF, en het is beschikbaar in allerlei houtsoorten….. Een prima alternatief voor kleine stukjes die je niet van echt hout zou kunnen maken…
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.