(Te koop) 3D geprinte bithouders

knikkerkoning

Actieve deelnemer
14 jun 2019
198
47
Heerenveen
Leuk, heb de bithouder ontwerpen ook maar gedownload :) eens kijken wanneer ik ze ga afdrukken.

Print je het trouwens in PLA of ABS?

Ja, werkt ideaal! Maar niet iedereen heeft zelf een printer om dit te kunnen doen. Ik print ze in PLA :) moet nog een kastje bouwen om goed ABS te printen. al binnenkort mijn eigen designs eens uploaden.

Thanks voor de positieve reacties allen! Heb nu de kleuren rood, zilver, zwart, wit en blauw.
 
  • Geweldig
Waarderingen: hstraat

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Zorg ook voor goede afzuiging want ABS is giftig als de neten! Dus afzuiging huis uit.. Wel mooi dat je dit voor de community doet!
 

knikkerkoning

Actieve deelnemer
14 jun 2019
198
47
Heerenveen
Zorg ook voor goede afzuiging want ABS is giftig als de neten! Dus afzuiging huis uit.. Wel mooi dat je dit voor de community doet!

Thanks voor de tip! Had er al wat over gelezen inderdaad. Zat ook aan een slang het zolderraam uit te denken. Maar ff iets op verzinnen, komt goed.

Kleine manier om iets terug te kunnen geven, maak er zelf namelijk ook goed gebruik van!
 

knikkerkoning

Actieve deelnemer
14 jun 2019
198
47
Heerenveen
@knikkerkoning misschien een keer naar petg kijken inplaats van abs, komen op veel dingen overeen qua eigenschappen. Voordeel van petg is dat je er geen omhuizing voor nodig hebt en dat je er geen afzuiging bij nodig hebt
Heb ik toevallig laatst gedaan inderdaad. Heb nog een rol ABS liggen, maar daar vind ik wel een toepassing voor hehe. PETG combineert het beste van PLA en ABS, qua makkelijk printen, kracht en duurzaamheid. Mooi spul!
 

Twilsens

Nieuw lid
12 mrt 2021
1
0
Vught
Hoi Knikkerkoning,
Wat gaaf, was al tijd op zoek naar zoiets voor mijn Bosch Blauw machines, maak je ze toevallig ook daarvoor?
Groetjes Tim
 

DitchDeurne

Actieve deelnemer
15 okt 2015
393
113
Zuidoost Brabant
Al verschillende keren naar gezocht maar elke keer niet gevonden door een andere zoek opdracht, zat al te denken om zelf aan het tekenen te gaan.
Schijnt niet heel goed te passen wat ik lees bij de comments maar ik ga het proberen. Een ander forumlid heeft me aangeboden deze te 3D printen voor een schappelijke prijs. Dus ik heb er 2 besteld... binnenkort even testen
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Schijnt niet heel goed te passen wat ik lees bij de comments maar ik ga het proberen. Een ander forumlid heeft me aangeboden deze te 3D printen voor een schappelijke prijs. Dus ik heb er 2 besteld... binnenkort even testen
De comments heb ik niet bekeken, is wel vaker op thingiverse ik heb zelf zoiets plaats iets als het helemaal goed is anders niet. Ben benieuwd hoe het past.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.