Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb de machine niet gezien, maar zou ook de esthetische waarde in ogenschouw nemen en eerst proberen de originele open te maken en te fixen met een beetje geluk. Aangezien er toch geen anderen met mijn spullen werken lijkt me dat safe genoeg.
Eigenlijk ben ik het daar niet mee eens. Als je in de mogelijkheid bent om de capaciteit te meten kan je met zekerheid vaststellen in welke staat die is.Kan je dat niet, en kan je de condensator meebestellen met de schakelaar zeker doen en vervangen. Uiteindelijk is een condensator een slijtage onderdeel waarvan de levensduur beperkt is. Levensduur hangt af van kwaliteit en vooral van de temperatuur waaraan hij wordt blootgesteld. Warmte is funest voor de levensduur.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.