Stofzuiger met machineschakeling

JoopVerbe

Actieve deelnemer
3 dec 2020
118
19
Middelbeers (NB)
Beste houterianen, in een grijs verleden had ik een stofzuiger met stopcontact voor een machine. Je weet wel.., die inschakelt als je de machine inschakelt. Nu, enkele decennia later, heb ik de meeste machines op accu.... Een stofzuiger met infrarood heb ik nog niet gevonden. Een houtbewerkingsmachine met infrarood trouwens ook niet.... Hoe doen jullie dat?

Virmian

Nieuw lid
2 mei 2020
7
0
Deventer
Festool heeft daar een bluetooth schakelaar voor. Vereist geloof ik een festool bluetooth accu en een machine die daarmee om kan gaan.

Of je zet een afstandbediening op het stopcontact, moet je alleen de besturing niet kwijtraken onder spullen...

JoopVerbe

Actieve deelnemer
3 dec 2020
118
19
Middelbeers (NB)
Oh echt? 😳 Festool weer hè.. boven mijn begroting, maar ik maakte een geintje met infrarood. Dus ik moet er dus ernstig rekening mee houden dat ik een extra knopje in moet drukken.... T’is wat hè... Anno 2020.... Denk dat ik even in een hoekje ga zitten om het in te laten dalen....

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.