Stofblik met steel voor houtschaafsel

ac_be

Nieuw lid
19 feb 2023
2
0
Belgie
Beste leden,

Ben niet zeker of dergelijke vraag hier thuis hoort, maar ik ben opzoek naar een stofblik met steel, voor de werkplaats van mijn vader.

Heeft iemand een aanbeveling? Liefst iets dat degelijk is en genoeg volume om schaafsel in te borstelen. De klassieke modellen voor binnenshuis lijken me minder geschikt - of klaren die de klus ook?

Bedankt!
 

Boktor026

Actieve deelnemer
1 sep 2016
580
156
Beste leden,

Ben niet zeker of dergelijke vraag hier thuis hoort, maar ik ben opzoek naar een stofblik met steel, voor de werkplaats van mijn vader.

Heeft iemand een aanbeveling? Liefst iets dat degelijk is en genoeg volume om schaafsel in te borstelen. De klassieke modellen voor binnenshuis lijken me minder geschikt - of klaren die de klus ook?

Bedankt!
Ja, zo'n ouderwets blikken ding!
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.148
2.627
Dat ding van westfalia verliest zijn inhoud, als je hem optilt om in een vuilnisbak te legen.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.148
2.627
Als ik zo naar de plaatjes kijk is een graanschop het zelfde als een ballast schop.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.148
2.627
Toch ongemerkt leerzaam, zo'n onderwerp. Een graanschop blijkt een groter broertje van de ballast schop te zijn. Nooit geweten. Als je het vuil in een vuilniszak moet scheppen, wil je niet een te brede schop hebben.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.726
2.587
Gaanderen
Toch ongemerkt leerzaam, zo'n onderwerp. Een graanschop blijkt een groter broertje van de ballast schop te zijn. Nooit geweten. Als je het vuil in een vuilniszak moet scheppen, wil je niet een te brede schop hebben.
Ik heb ooit de verschillen tussen al deze dingen moeten leren maar het landbouwgereedschap was niet mijn hobby. Er zijn nog wel meer modellen maar daar heb ik de naam niet van paraat. https://www.talentools.nl/media/wysiwyg/Catalogus_2022.pdf pagina 1.6 Alleen staan de namen niet overal erbij.
 

ac_be

Nieuw lid
19 feb 2023
2
0
Belgie
Wat een respons! Bedankt allemaal.
Ik ga door de suggesties en zal proberen laten weten wat het uiteindelijk geworden is.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.