Ik heb nog een oude afzuiger (380V) staan, die kwam bij mijn startrite zaagtafel. Van origine zat de afzuiger achter aan de zaag vast met een stoffen opvangzak.
Die heb ik los gehaald en met een HBM microfilter aan de muur gemonteerd. Daarnaast een oude hoofdschakelaar van een meterkast gebruikt als aan/uit schakelaar.
Machine werkt prima, maar omdat ik al een tijdje met een recordpower camvac werk, en ik de ruimte in de werkplaats beter kan gebruiken, gaat deze er uit.

Volgens het type plaatje kan deze ook op 220 (235 minimaal tegenwoordig al
). Hoe dat moet, zou ik niet weten 
Gaat dus om:
- de motor unit;
- microfilter;
- 4 nieuwe ongebruikte spaanderzakken;
- de schakelaar;
- de dhz ophangbeugel krijg je er ook bij
Prijs: €50 lijkt me wel redelijk
Op te halen en te bekijken in Vorden. Voor de snelle reageerders: Ik ga a.s. zondag ook langs bij de Open Dag Hout in Zutphen, dan kan ik hem wel meenemen.
Gr,
Luuk
Die heb ik los gehaald en met een HBM microfilter aan de muur gemonteerd. Daarnaast een oude hoofdschakelaar van een meterkast gebruikt als aan/uit schakelaar.
Machine werkt prima, maar omdat ik al een tijdje met een recordpower camvac werk, en ik de ruimte in de werkplaats beter kan gebruiken, gaat deze er uit.

Volgens het type plaatje kan deze ook op 220 (235 minimaal tegenwoordig al
Gaat dus om:
- de motor unit;
- microfilter;
- 4 nieuwe ongebruikte spaanderzakken;
- de schakelaar;
- de dhz ophangbeugel krijg je er ook bij
Prijs: €50 lijkt me wel redelijk
Op te halen en te bekijken in Vorden. Voor de snelle reageerders: Ik ga a.s. zondag ook langs bij de Open Dag Hout in Zutphen, dan kan ik hem wel meenemen.
Gr,
Luuk