hallo, ik ben nieuw op dit forum en nieuw in het hout bewerken/meubels maken. zit op internet wat rond te neuzen om steigerhout te kopen.iemand enig idee waar ik het mooiste steigerhouten planken kan kopen?
Houtenplaten.be http://hp.houtenplaten.be/index.php
Steigerhout heb ik er nooit gekocht, dat gebruik ik niet.
Maar wel Azobé sloophout uit een schip voor mijn terras en steenschotten.
Ik ben dus laaiend tevreden over een houthandel in de regio Tongeren (Belgisch limburg), altijd goede keus in recht en spotgoedkoop hout. Als steigerplanken koop ik gewoon ongeschaafde 25 bij 2,5cm planken. Met een aanhanger vol rij je weg en heb je het idee 6x zo goedkoop als bouwmarkt hout kwijt te zijn!
Bedankt voor de tip mathieu! Je komt uit de buurt!
Zoek je nieuwe of gebruikte planken? Die laatste zijn tegenwoordig lastiger aan te komen en de prijs ligt ongeveer op het dubbele van nieuwe planken...
Is dit een goede plek om te vragen of iemand weet waar je in de buurt van Lelystad gebruikt steigerhout kan kopen? Heb nu wel een adresje maar die is behoorlijk duur, €17,5 (incl btw) voor 5 meter. Waren wel mooie planken. Zoek liefst iets in de buurt. Ik heb namelijk nog geen aanhanger, duurt nog ff voordat ik die kan aanschaffen
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.