startprint stofzuiger

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Ik heb weer eens een kapotte startprint. Dus ik ben op zoek naar een startprint die niet meer kost dan een stofzuiger met een startprint. Mag ook een losse print van amazon of conrad zijn. Ik kon zo snel niets vinden, maar dat kan aan de zoekterm liggen. Ik moet nog ergens een print van een makita hebben, maar die heb ik nog niet kunnen vinden.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Die was ik tegengekomen, maar is veel te duur en heeft geen afval vertraging. Voor 50 euro koop je een complete stofzuiger met een inschakelautomaat. Dus zo'n printplaatje mag dan maar een paar euro kosten.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Ik heb geen idee. Hij begint in de stand automatisch ook gelijk te lopen. De componenten zijn voor een groot deel zo klein, dat ze door mij niet te vervangen zijn.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Ik heb geen idee. Ik heb de makita printplaat weer gevonden. Dus die ga ik er in knutselen. Ik heb er ook zo een in mijn starmix zitten en die is nog steeds heel. Wie wat sloopt die heeft wat.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.