Hallo allemaal !
Eerst en vooral voor iedereen een gelukkig nieuwjaar met een goede gezondheid en veel mooie nieuwe projecten!
Voor kerstmis volgend jaar ben ik van plan om heel wat houten voertuigen te maken. Deze ga ik dan cadeau doen aan kinderen die bij kerst niets kunnen krijgen.
Maar nu ben ik dus op zoek naar een ontwerp van een vliegtuig, auto, trein ... dat mooi EN eenvoudig te maken is!
Even een toelichting welke gereedschappen ik tot nu toe heb gebruikt:
- Combiné
- Decoupeerzaag ondersteboven gemonteerd met een groot vlak oppervlak
- Bandschuurmachine (geen stationair), maar wel gemonteerd zodat ik loodrecht kan schuren
- Kolomboormachine
- Afkortzaag
- Freesmachine
- Handzaag, beitel en hamer en vijl
voor als het hout te dik is voor mijn decoupeerzaag (lang leven handenarbeid)
Dit zijn de vliegtuigen die ik tot nu toe al gemaakt heb.
Ohja, ze zullen vooral uit dennenhout gemaakt worden, omdat dat is wat we hier hebben liggen en ik er zo weinig mogelijk kosten aan wil hebben natuurlijk!
Alle suggesties zijn welkom
Eerst en vooral voor iedereen een gelukkig nieuwjaar met een goede gezondheid en veel mooie nieuwe projecten!
Voor kerstmis volgend jaar ben ik van plan om heel wat houten voertuigen te maken. Deze ga ik dan cadeau doen aan kinderen die bij kerst niets kunnen krijgen.
Maar nu ben ik dus op zoek naar een ontwerp van een vliegtuig, auto, trein ... dat mooi EN eenvoudig te maken is!
Even een toelichting welke gereedschappen ik tot nu toe heb gebruikt:
- Combiné
- Decoupeerzaag ondersteboven gemonteerd met een groot vlak oppervlak
- Bandschuurmachine (geen stationair), maar wel gemonteerd zodat ik loodrecht kan schuren
- Kolomboormachine
- Afkortzaag
- Freesmachine
- Handzaag, beitel en hamer en vijl
Dit zijn de vliegtuigen die ik tot nu toe al gemaakt heb.
Ohja, ze zullen vooral uit dennenhout gemaakt worden, omdat dat is wat we hier hebben liggen en ik er zo weinig mogelijk kosten aan wil hebben natuurlijk!
Alle suggesties zijn welkom