Start BBQ tafel

ewoudk

Actieve deelnemer
16 apr 2013
305
9
Bollenstreek
Gaaf om te zien en fijn dat hij geen last heeft van de hitte van de bbq, missch moet ik ook maar eens zo'n bbq scoren
Maar je hebt dus geen domino dus je gebruikt een sjabloon, is die dan van Festool zelf?
 

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Gaaf om te zien en fijn dat hij geen last heeft van de hitte van de bbq, missch moet ik ook maar eens zo'n bbq scoren
Maar je hebt dus geen domino dus je gebruikt een sjabloon, is die dan van Festool zelf?

Nee bezit geen domino frees maar overweeg wel een aanschaf. Zit nog teveel met de vraag 500 of 700. Gebruik nu het MFS sjabloon van festool en hoe toegepast is hier te lezen.

Omdat ik geen productie werker ben en zuiver hobbymatig vind ik tot nu toe het sjabloon voldoende, echter staat er een grote wandkast in de planning en dan is een domino frees toch wel handig. Seneca levert een aantal accessoires die het mogelijk maakt om met de df700 tot 4mm te frezen. Sinds kort ook een 6mm frees die je rechtstreeks in de df700 kunt gebruiken, zonder adapter. Nog te weinig gebruikerservaring gelezen om tot een beslissing te komen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.