Starlock Plus zaagbladen

Zephyrus_NL

Actieve deelnemer
2 apr 2021
44
28
Puttershoek
Naar aanleiding van een bericht eerder deze week over accessoires voor multitools, een vraag voor een ieder hier.

Ik ben al enige tijd in bezit van een Fein Multimaster FMM350SQL met Starlock Plus systeem voor het bevestigen van zaagbladen. Ik ben nu op het punt dat ik door de origineel meegeleverde zaagblaadjes heen ben en opzoek moet naar vervangende (hout)zaagbladen. Normaliter zou ik ze bestellen bij EcoTools, maar daar zijn Starlock-zaagbladen al een tijdje niet meer leverbaar.

Nu mijn vraag: waar haar jullie zaagbladen geschikt voor Starlock Plus vandaan? De originele bladen werken goed, maar zijn behoorlijk aan de prijs. Is er een adapter beschikbaar om andere zaagbladen te gebruiken?

Alvast dank!
 

Dencom

Actieve deelnemer
13 aug 2020
332
132
Bocholt (Kaulille) Belgie
Weet niet of het uitwisselbaar is , maar de prijs valt mee.
 

Dencom

Actieve deelnemer
13 aug 2020
332
132
Bocholt (Kaulille) Belgie
  • Leuk
Waarderingen: MartijnEHV

usernaamvergeten

Actieve deelnemer
1 mrt 2013
594
15
Ik heb een adapter, kan 'm zo snel niet meer vinden op internet dus heb even een foto gemaakt. Het is een vrij simpel ding, met aan de ene kant een starlock aansluiting en aan de andere kant kan je dan een universeel zaagje schroeven. Heb 'm ongeveer 2 jaar geleden op Ebay gekocht.
IMG_9133.JPGIMG_9134.JPG
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.762
2.604
Gaanderen
Dat is volgens mij de supercut aansluiting van fein. Die van de zwaardere lijn van fein. Of de starlock daar op past weet ik niet. Zo te zien wel maar die machine heb ik niet.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.