Stackable tool tray

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Oei, de groeven voor de bodem helemaal doorfrezen vind ik wel erg slordig... Ook al is het geen show piece, maar een beetje meer aandacht kan geen kwaad.
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Kan dit soort spam niet verwijderd worden? Enige wat dit mannetje doet is zijn filmpjes plaatsen voor het verkrijgen van hits op zn youtube kanaal. Met de comments die hier gegeven worden, doet hij helemaal niks.
 
P

Pel

Guest
Waarom, ik heb er geen last van Joris, je hoeft niet op het topic te klikken, en het is immers niet misdadig wat hij doet.

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.451
397
Dordrecht
Dat wordt in zo'n beetje al zijn topics aangegeven. Maar met die comments wordt hier niets gedaan... ;)

Om ook maar in herhaling te vallen; ik vind dit soort topics met twijfelachtig gereedsgebruik en houtbewerkingstechnieken zonder enige respons alles behalve een bijdrage aan dit forum. Of het nou een jonge knul betreft of niet staat volgens mij los van de intenties van plaatsing. Het "alles voor gratis gereedschap" straalt er echt te dik vanaf wat mij betreft en of het nu iemands protégé is of niet zou voor de beoordeling niet uit moeten maken.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.542
254
Heel veel bedrijven zouden jaloers zijn met deze Guerrillamarketing. Wat hij voor elkaar krijgt is ongelooflijk. En een ieder maar lekker drukken op zijn linkjes......incluis ondergetekende. Hij én z'n sponsors zijn inmiddels zeer bekend. Alleen maak ik me er niet zo druk over. Vind het wel grappig.
 

Wooper

Actieve deelnemer
4 jul 2011
183
0
Het is een prima filmpje, maar als wij hem nou attenderen dit soort dingen in de alleen films en foto's thread te zetten. Want daar hoort dit thuis.

Dus Guillaume als je voortaan alleen maar een link plaatst, plaats deze dan bij Films en Foto's. Anders, plaats er een beetje context bij.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.451
397
Dordrecht
Bekijk zijn profiel even wanneer hij voor het laatst online is geweest.... Die knul komt hier gewoon alleen om een filmpje te posten en te spammen, geen reactie, interactie of belangstelling voor commentaar.
Nogmaals; dit is mijns inziens pure spam en dat hoort hier niet thuis, in welk topic dan ook.

On a personal note; jammer dat zo'n jonge knul niet gewoon plezier uitdraagt en ervoor kiest dit commerciële pad te bewandelen, ik hoop dat dit niet representatief is voor de nieuwe generatie houtbewerkers, echt zonde.....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.