In het weekend met osb platen bezig geweest, mijn handen zitten vol met splinters, hoe halen jullie die eruit? Tips?
handschoenen dragenIn het weekend met osb platen bezig geweest, mijn handen zitten vol met splinters, hoe halen jullie die eruit? Tips?
Wat ook goed werkt zijn de pincetten die bij electronenmicroscopie gebruikt worden... Daar is volgens mij via laboratoriumleveranciers wel aan te komen.In de operatie kamers hebben ze heele fijne pinseten voor splinters, is moelijk aan te kommen
Hiervoor en voor hele fijne splinters en fijne cactusnaalden, met je handen door je haar wrijven.Glaswol en zo
NiksWat is er mis met het stanley mes?
Een beetje lomp, zeker voor bamboesplintertjes, maar verder niks... ;-)Wat is er mis met het stanley mes?
Ik heb een epileerpincet, dat ik bij een Franse cosmeticawinkel in Aix en Provence kocht, op zak... En wat ook goed werkt is de Tick Remover pincet van Life Systems (die werkt ook goed als tekenpincet overigensIk gebruik sinds enige jaren een PockeTweez-pincet dat ik bij de bekende oranje brigade uit Haarlem heb gekocht. Dat werkt erg fijn moet ik zeggen.
Jij schuurt de vinger gewoon terug tot beneden de splinter?Hier van allerlei pincetten, naalden en tangetjes, even ook zo een vergrootglas lamp.
Maar ook een hele goeie truc is schuurpapier erover. halen.
Ook tegelijk haha?Bij mij is de tool meestal mijn uitgebreide Zwitserse zakmes dat ik altijd (dicht)bij heb. Dat heeft niet alleen een pincet, maar ook een naald en een vergrootglas (!). Heel handig voor dit soort situaties.