Spillstop Festool cs 70

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.207
569
Hoi Drikus, welkom op het forum. Paar vragen:

Is de knop wel normaal in te drukken als je het zaagblad met de hand in de juiste positie hebt gezet?
Heb je het zaagblad al eerder gewisseld of is de machine nieuw voor je?
En tot slot (sorry voor deze vraag, niet vervelend bedoeld): draai je de moer de goede kant op? Rechtsom is los...
 

drikusvisser

Nieuw lid
11 nov 2020
2
0
Ik heb de machine al een paar jaar in gebruik en heb al aardig wat zaagbladen gewisseld.
Nou is het dat als ik de blokkeerknop in wil drukken de zaag niet vast blijft zitten,het groene knopje haal ik er ook zo af.
 

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven
Heb ik bij mijn oude Festool inval zaag ook, als de moer extreem vast zit. Uiteindelijk "opgelost" door het blad te blokkeren met een schroevendraaier tussen de tanden, maar dat is natuurlijk geen goede manier
 

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.207
569
Even opgezocht in een onderdelenlijst van december 2010:

Spilstop, Positie 109, Onderdeelnummer 488150, Prijs € 14,53.

Daar zou ik geen ongemak van willen hebben, ook niet als BTW en inflatiecorrectie er nog bijkomen.
 

john

Actieve deelnemer
23 jun 2010
128
20
Barendrecht
Bij mij zat er een keer veel zaagstof in de as, waar die asblokkeerstift in zou moete.n. Met wat luchtblazen is dat toen opgelost. Succes
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.