Speelhuisje opbouw

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Heb je misschien een foto van hoe je de nok gedaan hebt met de shingels.

Hier de gevraagde foto's afwerking nok











Onder de laatste rij heb ik mijn voorlaatste rij aan de rechter kan laten overlappen naar de linker kant en dan de laatste stukken er opgelijmd als er nog vragen zijn laat maar weten


Grtz
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.056
66
De nok ziet er mooier uit dan de standaard afwerking. Met de shingels dwars over de naad heen.
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Hoe zouden jullie de afwering zo als op de foto met laten of in 1 brede plank


Voorkant





Zijkant





Graag jullie mening


Grtz
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Ik ben van west Vlaanderen ik koop mijn hout op mijn werk ik werk als schaver in de houthandel
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Weer wat verder gedaan aan het huisje


De binnen kant van het huisje


























Nog wat voorbereid voor morgen omdat mijn pa de zaag machine nodig heeft van het weekend







 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Morgen nog wat verder doen dat ik dan beginnen met de afwerking
en de ramen en deur

wat zou ik doen met de ramen opendraaien in 1 deel of in twee stukken links en rechts

alle voorstellen welkom

grtz
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Ik denk dat 1 deel het mooiste is. Gevoelsmatig te smal voor 2.... Imho... Mij lijken 'luiken' enkel of dubbel er voor ook wel mooi... Kan je leuke contrastkleur geven... Maar denk dat je daar aan de buitenzijde ook te weinig meuimte heb.'
mn mening is iig onveranderd. Ziet er echt gaaf uit!
 

Jurjen

Actieve deelnemer
19 aug 2012
90
0
Ik volg dit draadje al een tijdje zeer mooi en interessant, niet zolang geleden net vader geworden en kan niet wachten tot de kleine een "speelhuisje leeftijd" heeft :)

Raam aan de voorkant in twee delen wordt m.i. lastig, zou gaan voor 1 raam en dan met plexiglas voor de veiligheid van de kleine.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.