Spannend setje

Mosseltje

Actieve deelnemer
9 jun 2019
589
983
48
Breda
M’n nieuwe keuken begint vorm te krijgen maar gezien het lengte verschil tussen mij en m’n vrouw heb ik een verhoogde werkplek nodig.
Dus twee dikke planken olijfhout gekocht en niet te lang nagedacht over de kosten hiervan. 😬

Hiervan een snijplankje gemaakt van 70 x 50cm en 5cm dik op een onderstel van 10cm hoog. (Dus 15cm hoger dan aanrecht)
Van overgebleven stukje olijfhout een magnetische messenhouder gemaakt.
Meteen ook maar mijn slijpstaal van een olijfhouten handgreep voorzien. Gewoon omdat het kan. 😄

Als eerste mijn favoriete koksmes erop waarvan ik de handel ook zelf gemaakt heb.

Vind het best een mooi setje geworden.

IMG_6796.jpeg
IMG_6795.jpeg

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.536
406
Halverwege Utrecht en Amsterdam
Heel mooie tekening in dat Olijfhout, en je moet maar zo denken, het doet 1 keer zeer bij het aanschaffen, daarna heb je er alleen plezier van.
Wel 1 tip, hou je handvat boven de plank, magnetisch is niet altijd een garantie dat het blijft hangen, het handvat bovcen geeft een extra 'zakstop'

Mosseltje

Actieve deelnemer
9 jun 2019
589
983
48
Breda
Heel mooie tekening in dat Olijfhout, en je moet maar zo denken, het doet 1 keer zeer bij het aanschaffen, daarna heb je er alleen plezier van.
Wel 1 tip, hou je handvat boven de plank, magnetisch is niet altijd een garantie dat het blijft hangen, het handvat bovcen geeft een extra 'zakstop'
Er zitten 45 sterke magneten in die maar 1-2mm onder de oppervlakte zitten. De messen gaan nergens heen als ik het niet wil. 😄

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.