Spam in inbox

MrHLN

Actieve deelnemer
26 apr 2020
70
30
Noord-Holland
Goedemorgen,

ik ontving gisteren een spambericht van een nieuwe gebruiker zonder Posts. Ene Markwood. Hierin een dubieuze link naar een externe website:

Goede dag, beste houtbewerker-deelnemer woodworking nl ... en we willen de gepensioneerde meester ambachtsman aanmoedigen om eindelijk zijn geheime Archief te onthullen over16.000 plannen-meer details op de link (link verwijderd) Klik hier

Ben ik de enige die dit bericht ontvangen heeft? Ik vertrouw het in ieder geval voor geen cent en wilde de rest van de gebruikers waarschuwen.

Groet,
 

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven
@jaap vannacht had ik ook beet, gebruiker peterfdfd.

Lastig, sommige gebruikers maken een account juist om via pb te reageren op het marktplein dus om daar een timer ofzo op te zetten is ook niet ideaal.
 

Mbeldman

Actieve deelnemer
10 jan 2018
101
55
Zwolle
Hoor ook bij de club..

Vandaag om 09:24
Goede dag, beste houtbewerker-deelnemer woodworking nl ... en we willen de gepensioneerde meester ambachtsman aanmoedigen om eindelijk zijn geheime Archief te onthullen over16.000 plannen-meer details op de link ~ http://3weekiet.com/woodworkingnl Klik hier
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.141
850
Ulvenhout
Ik ook, heb het bericht meteen gerapporteerd, maar ik weet eigenlijk niet of de moderators in mijn inbox kunnen kijken.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Moderators en beheerders kunnen niet in de prive inbox kijken, dat is maar goed ook. Heb er gisteren nog een aantal spammers tussenuit gevist. Deze spammers kijken om de paar minuten op het forum meestal vanaf verschillen IP adressen..

jaap
 
  • Leuk
Waarderingen: vandikte

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.