Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb het goede schilmesje te vaak in de vaatwas gestoken, oepsie. Kan ik dit nog fiksen? Het mes zelf snijd nog goed maar zit nu los in de greep. Ik dacht even te laten weken in warm water (of beter stomen?) En dan lijmen met klemmen er op? Of is dat te simpel?
Nieuw handvat maken. Ik weet dat je niet de enige bent die dit overkomen is. Grotere messen worden met corby bolts "aan elkaar gezet" . ik heb het met enkele grotere messen gedaan en het is wel een werkje om de gleuf goed passend te krijgen in combinatie met de bouten.
Een nieuw handvat maken… een hele hoop werk maar het zal je de volgende keer eraan herinneren dat dit niet in de vaatwasser mag. Als je het netjes maakt geeft het elke keer dat je het gebruikt ook veel voldoening.
Nieuw kopen kan iedereen maar zelf maken is niet iedereen gegeven
Groetjes John
@John1969
Zelf maken is niet iedereen gegeven, zeg je. Klopt! Ik kan dat nl helemaal niet heb wat filmpjes op YouTube bekeken en ik heb niet de skills, noch het juiste materiaal
@John1969
Zelf maken is niet iedereen gegeven, zeg je. Klopt! Ik kan dat nl helemaal niet heb wat filmpjes op YouTube bekeken en ik heb niet de skills, noch het juiste materiaal
Skill kun je leren en meer kapot maken dan kapot is, is lastig.
Een stuk hout, een boor, lijm, een mes en schuurpapier is volgens mij voldoende om een nieuw handvat te maken.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.