SLS vuren /populier triplex te koop /afhalen 6 en 7 november

Boktor026

Actieve deelnemer
Afgelopen maand was er in bunkercomplex Diogenes in Arnhem een grote tentoonstelling met de naam Emerging Exits.

Ik heb in dit complex een bureau en een werkplaats dus kwam van het een het ander. Ik heb acht houten objecten gemaakt die in de tentoonstelling zijn gebruikt. Meer dan 500 kilo hout is er in gegaan. Veel SLS vuren, maar ook veel populier triplex. De inzet is om de objecten zoals ze zijn gemaakt als bouwpakket te verkopen voor de getoonde prijzen.

Vanaf 5 november kunnen de objecten als pakket tegen elk aannemelijk bod worden aangekocht bij stichting Schuilstad die de tentoonstelling organiseert. In de bijlage informatie en prijzen over de pakketten.

Correspondentie over de aankoop graag via jacco.ouwerkerk@norday.nl

De stenen zijn reeds verkocht.

Bijlagen

• Materiaal expo Emerging Exits.pdf
    2 MB · Weergaven: 172

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.422
829
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Ik vind een sokkel met 2 m2 dun triplex en een bovenkant met gaten voor 100 euro niet echt een uitnodiging om daar voor te betalen, laat staan 100 euro. Of die cirkel voor 250 euro, idem. Een aantal andere objecten zijn zo groot, dat vervoer ook een probleem wordt.

Ik denk persoonlijk dat je blij mag zijn als iemand het gratis komt halen.

Succes met de verkoop!

• Leuk
Waarderingen: John1969

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
296
143
Tevens vind ik het nogal een vaag verhaal, tegen elk aannemelijk bod, maar vaste prijs? Of is dat een minimumbod?
"Neem contact op en biedt" klinkt ook nogal dwingend.
Al met al niet heel uitnodigend, groot, al gemaakte objecten (geen ruw materiaal).

Het zal wel even kunnen duren tot je iemand vindt die dat precies allemaal wil én in de buurt woont.

Boktor026

Actieve deelnemer
Tevens vind ik het nogal een vaag verhaal, tegen elk aannemelijk bod, maar vaste prijs? Of is dat een minimumbod?
"Neem contact op en biedt" klinkt ook nogal dwingend.
Al met al niet heel uitnodigend, groot, al gemaakte objecten (geen ruw materiaal).

Het zal wel even kunnen duren tot je iemand vindt die dat precies allemaal wil én in de buurt woont.

Dank voor jullie reacties, dat wordt gewaardeerd!

Stichting Schuilstad probeert de gedemonteerde objecten eerst als product te verkopen aan bijvoorbeeld academies.

Als dat niet lukt mag iedereen vanaf morgen een bod doen op de gedemonteerde objecten of alles bij elkaar.

Neem daarvoor contact op met Jacco.

• Leuk
Waarderingen: Kor

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.