Slijpmallen en Long Grind XL passend op Sorby Pro Edge

Bast-hout

Actieve deelnemer
28 dec 2020
199
94
Milsbeek
www.bast-hout.nl
Noot; In eerdere communicatie (destijds over Makita frees accessoires) is aangegeven dat er toestemming is om in zeer beperkte mate op dit marktplein te verwijzen naar mijn eigen producten. Mocht dit inmiddels veranderd zijn, mijn excuses. Het betreft hier eigen ontworpen artikelen die ik in mijn webwinkel verkoop.
Het is uitdrukkelijk niet mijn bedoeling om in deze post te discussiëren over de artikelen zelf en/of 'kan ik zelf ook (3Dprinten)' opmerkingen. Functionele vragen of opmerkingen zijn prima, of kunnen in een privébericht.


Deze artikelen zijn door mij ontworpen deels omdat de originelen zo goed als zelden op voorraad zijn bij diverse winkels, maar ook uit wens naar meer functionaliteit en flexibiliteit dan de standaard accessoires bieden. De slijpmallen zijn inmiddels al in hun 'derde generatie' en er zijn nog meer verbeterde slijpmallen in de ontwerpfase.
Door ziekte heb ik afgelopen maanden de winkel helaas moeten sluiten, en met de feestdagen op komst heb ik eigenlijk alleen deze twee artikelen op voorraad.

Slijpmal voor rechte en schuine beitels
In tegenstelling tot de twee standaard accessoires (20° of haaks), bieden deze slijpmallen niet slechts één, maar twee verschillende hoeken per mal.
En met keuzes variërend van haaks tot 30, 20, 15 en 10.5 graden, heb je de vrijheid om jouw gewenste slijphoek te kiezen.
Bestel jouw maten individueel of neem nu tijdelijk extra voordelig de 3voor2 combiset met alle hoek opties voor de ruimste keuze.
Prijs: €14,95 per stuk of 29,90 voor de combiset 3voor2.

Long Grind XL
Dit slijphulpstuk past onder anderen op de Fingernail arm van de Sorby Pro Edge Slijpsystemen.
Deze Long Grind XL is een verlengd slijphulpstuk ten opzichte van de originele Pro Edge Long Grind om beter aan te sluiten bij de specifieke snijhoeken die nodig zijn voor Houtdraai- en Schalendraai- gutsen, zoals van Sorby en Hamlet.
Ontwikkeld in samenwerking met houtdraaier Peter Peer levert deze verlengde versie onder meer volgende snijhoeken op: 45°*, 50°, 55°, 60°.
Prijs: €15,95

Feestdagen Special: Bestel je twee of meer artikelen, dan betaal je in Nederland geen verzendkosten!
Ook is het op afspraak mogelijk om ze af te komen halen bij mijn werkplaats in Milsbeek (Net onder Nijmegen)

BASt_Slijpmal_combiset.pngBASt_LongGrindXL.png
 
  • Leuk
Waarderingen: jaap en Rdl

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.090
38
Leiden
Kloten dat je je winkel hebt moeten sluiten, hopelijk volgt er veel voorspoed in het nieuwe jaar en kan je je winkel weer open donderen. Gaaf ontworpen! dat vergeten veel mensen dat dit ook enorm tijd (dus geld) kost.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: jaap en Bast-hout

Bast-hout

Actieve deelnemer
28 dec 2020
199
94
Milsbeek
www.bast-hout.nl
Dankje, doet me goed om te lezen.
Gelukkig was het 'maar' een webwinkel en niet een fysieke, anders waren de uitdagingen nog wat groter geweest.
En dat ontwerpen en printen en testen en aanpassen en nogeenkeer riedeltje slokt inderdaad zo maar weken op; Dat was ook wel een stukje valkuil; ik had te veel verschillende ontwerpen en allemaal net niet 100% en moest nog allemaal wel wat aan gebeuren.

Dus nu heb ik deze twee gewoon 'AF'. En voorlopig wat voorraad; dat geeft al flink wat meer rust in de kop.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: hstraat, jorisvh en Rdl

Bast-hout

Actieve deelnemer
28 dec 2020
199
94
Milsbeek
www.bast-hout.nl
Heerlijk als je hosting besluit de prijzen te verdubbelen per 2024....
Mooi excuus om met heel de site over te gaan naar een totaaloplossing.
De linkjes in de startpost zijn dus helaas gebroken.

Het wordt nog gevuld, maar de shop is _wederom_ geopend op www.bast-hout.nl (en als het goed is nu ook sneller en overzichtelijker)

De houtwerker en RatRig cnc tips zijn tijdelijk gesneuveld, maar komen zeker terug!
 
  • Leuk
Waarderingen: jorisvh

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.061
1.691
Terkaple
www.woodworking.nl
Deze post heb ik in november gemist. Het is fantastisch als forumleden het marktplein gebruiken om hun spullen en/of diensten aan te bieden, daar is het voor bedoeld!

Mooie mallen, veel succes met de verkoop, maak een wat mooiere post aan op het marktplein en geef nog wat meer informatie, Succes!!

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.