Sjoberg elite duitsland

nelus

Actieve deelnemer
12 mei 2020
253
102
Hallo houtmak(k)ers,

Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan maar een bericht van een mede forumlid over de sjoberg bracht het weer naar voren.
Een hele goede tip mocht je de aanschaf van een sjoberg (elite) overwegen: kijk in duitsland bij de hornbach.
Ik ben daar vijf jaar geleden naar toe gereden en het verschil destijds was 600 euro. Nu blijkt dat nog steeds zo rond de 450 te zijn. Ca 1350 versus meer dan 1800 hier in NL.
Ze komen in twee platte dozen en als je online besteld kan je hem laten leveren bij een filiaal naar keuze in Dui.
Flink gewicht natuurlijk en ook een flinke door maar je kan flink wat geld besparen zelfs na aftrek van brandstof kosten.
Of je investeert het verschil in de onderkast van sjoberg. Anyways….
Doe er je voordeel mee

Groet
 

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
630
101
Sterksel
Het verschil met Hornbach.de is op dit moment 433 euro. Toch wel serieus geld.
Ik moet alleen wel vervoer huren en hem zelf halen. Dan wordt het verschil een stuk minder en is aan huis leveren van 130 kg wel een stuk aantrekkelijker.

Op andere adressen in Duitsland scheelt het niet meer zo veel.
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
832
69
Veldhoven
Het verschil met Hornbach.de is op dit moment 433 euro. Toch wel serieus geld.
Ik moet alleen wel vervoer huren en hem zelf halen. Dan wordt het verschil een stuk minder en is aan huis leveren van 130 kg wel een stuk aantrekkelijker.

Op andere adressen in Duitsland scheelt het niet meer zo veel.
Heb je een trekhaak? Dan mag je mijn aanhanger wel lenen.
 

nelus

Actieve deelnemer
12 mei 2020
253
102
Ik heb m destijds idd ook gewoon opgehaald met behulp van een familielid met een aanhanger. Evt huren kan ook al mag ie dan mogelijk niet over de grens?
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
832
69
Veldhoven
Dat kan ook nog inderdaad. Een boedelbak is ook de kosten niet meer.
Probeer is eerder de 130 kilo wat het pakket zou wegen :)
Als je wat wilt, stuur dan een pb.
Want ik stop met volgen van dit topic.
Maar laat wel tijdig van te voren wat weten, want ik ben ook niet altijd thuis.
 
  • Leuk
Waarderingen: twdi

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.