Goedemiddag vrienden, mijn dochter is volgend week jarig, en toen ik haar vroeg wat ze graag wilde hebben, zei ze, "En oorbellendoos papa", natuurlijk moet ik daar gehoor aan geven, je word natuurlijk maar 1 x 4 .
Ik heb alles van 8mm met gemaakt, omdat ik het graag op mijn werk wilde spuiten.
Had al in mijn hoofd hoe ik het wilde hebben, en ben aan de slag gegaan.
Excuus dat de foto's gedraaid zijn, doe het van af mijn tablet.

dit is op mijn werk, straks spuit ik hem in de grondverf.

hier heb ik in de natte lag een spuitbusje zwart overheen gespoten, zo kun je tijdens het schuren zien waar je oneffenheden hebt.
dit is voor de tweede x in de grondverf
afgekit en wel, en klaar om in de nat en nat te gaan, voor ik de kleur erop zet.
Ik heb de buitenzijde meegespoten, maar die word weer geschuurd, het gaat nu om de binnenzijde.

Dit is de nat in nat.
de nat in nat is een soort grondlaagje wat we gebruiken voor een nieuw deel, zoals een deur, motorkap, scherm, noem maar op.
Het heeft het juiste voor kleur, en zorgt ervoor dat de echte kleur maximaal dekt.
Ook vult hij gaatjes, en krasjes op, zodat je een mooie schone basis hebt.

en natuurlijk, de kleur die het moet zijn.
Roze mettalic, mijn dochter gaat dit mooi vinden schat ik zo.

Nou, dat was het, ga maandag verder.
Het word niet perfect, maar als ze ouder is kan ik een mooiere maken.
Goed weekend vrienden.
Gr Danny
Ik heb alles van 8mm met gemaakt, omdat ik het graag op mijn werk wilde spuiten.
Had al in mijn hoofd hoe ik het wilde hebben, en ben aan de slag gegaan.
Excuus dat de foto's gedraaid zijn, doe het van af mijn tablet.

dit is op mijn werk, straks spuit ik hem in de grondverf.

hier heb ik in de natte lag een spuitbusje zwart overheen gespoten, zo kun je tijdens het schuren zien waar je oneffenheden hebt.

dit is voor de tweede x in de grondverf

afgekit en wel, en klaar om in de nat en nat te gaan, voor ik de kleur erop zet.
Ik heb de buitenzijde meegespoten, maar die word weer geschuurd, het gaat nu om de binnenzijde.

Dit is de nat in nat.
de nat in nat is een soort grondlaagje wat we gebruiken voor een nieuw deel, zoals een deur, motorkap, scherm, noem maar op.
Het heeft het juiste voor kleur, en zorgt ervoor dat de echte kleur maximaal dekt.
Ook vult hij gaatjes, en krasjes op, zodat je een mooie schone basis hebt.

en natuurlijk, de kleur die het moet zijn.
Roze mettalic, mijn dochter gaat dit mooi vinden schat ik zo.

Nou, dat was het, ga maandag verder.
Het word niet perfect, maar als ze ouder is kan ik een mooiere maken.
Goed weekend vrienden.
Gr Danny