Set lijmklemmen gezocht omgeving Zwolle

Nathan Groenendijk

Nieuw lid
19 dec 2023
1
0
Hattem
Beste forumleden,
Ik ben op zoek naar een uitgebreide set lijmklemmen voor het inrichten van een houtbewerkings-werkplaats

Heeft iemand lijmklemmen over of niet meer in gebruik? Ik neem het graag over tegen een redelijk bedrag.

Mvg,
Nathan Groenendijk
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Een houtbewerker die lijmklemmen over heeft?? Die dag moet ik nog meemaken.... :).

Tip: Sommige werkstukken zijn eenvoudig te klemmen met:

- houten wiggen door het te klemmen werkstuk horizontaal ergens tussen te klemmen
- spanbanden (goedkoop bij de bouwmarkt)
- gewicht (emmers met metaal)

je kunt kleinere klemmen vaak voor euro's uit de grabbelbak van de bouwmarkt halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nathan Groenendijk

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.612
Je kan beginnen met de lijmklemmen te kopen die je nodig hebt voor je project. En dan koop je er zo steeds een paar bij. Houd marktplaats in je omgeving in de gaten. Daar komen soms leuke dingen voorbij. Ik koop elke keer dat ik wat bij ecotools bestel, er 4 dezelfde lijmtangen bij. Laat iedereen in je buurt weten dat je lijmtangen en eventueel ander houtbewerkings gereedschap zoekt. Er licht nog veel ongebruikt op zolders en in schuren. Maar vermoedelijk niet bij de forumleden. Daar gaat het juist naar toe. Die uit de grabbelbak vallen altijd de klemrondjes van af en als je ze strak aandraait, blijven ze krom staan. Dat krom blijven geldt ook voor de klemmetjes van de action. Maar binnen hun beperkingen gebruik ik ze regelmatig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nathan Groenendijk

Pierewaai

Actieve deelnemer
23 feb 2019
232
58
Ik heb wel wat grote klemmen over. Via pb stuur ik wel wat foto’s en prijzen. Ik ben regelmatig in Zwolle.
 

Joepbisschops

Actieve deelnemer
29 jun 2018
148
42
Ermelo
www.youphoutbewerking.nl
Beste forumleden,
Ik ben op zoek naar een uitgebreide set lijmklemmen voor het inrichten van een houtbewerkings-werkplaats

Heeft iemand lijmklemmen over of niet meer in gebruik? Ik neem het graag over tegen een redelijk bedrag.

Mvg,
Nathan Groenendijk
Ik kan je niet helpen aan klemmen, maar ben wel benieuwd wat voor werkplaats je aan het inrichten bent en waar.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.