Service Lidl

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.163
868
Ulvenhout
Ik wil toch even mijn lof delen omtrent de service van de Lidl.
Ik heb in januari 2021 een slagmoerschroevendraaier gekocht van de Lidl. De brushless versie van Parkside Performance. Hij heeft het al die tijd prima gedaan en ik heb er veel schroeven mee ingedraaid maar de laatste tijd stopte hij er soms ineens mee. Even schudden aan de accu en het liep weer eventjes.
Heb contact opgenomen met de klantenservice en zonder enig probleem hebben ze een retourticket aangemaakt en mij de aankoopkosten retour gestort. Volgens mij is dit service die je alleen bij Festool nog tegenkomt, maar dan voor een andere prijs.
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: 48rmc en Roel22

hansth

Actieve deelnemer
10 nov 2019
259
108
Noardeast-Fryslân
Klopt. Hetzelfde ook al een paar keer meegemaakt. Soms geld terug maar ook een aantal keren snel een nieuwe ontvangen. Geldt voor zowel 'groene' als performance varianten.
En als antwoord op de vraag ' meerdere keren': ik heb vrij veel Parkside gereedschap. Waarbij ik wel vermoed dat ze sneller/vaker stuk gaan dan merkgereedschap. Zo lang je het niet direct nodig hebt (het werk kan wel even wachten) voor een hobbyist geen probleem. Voor een vakman wellicht minder aantrekkelijk (nee, kan nu niet komen: mijn .... doet het niet).
Anderzijds: gebruik het regelmatig en vind de gereedschappen doorgaans fijn werken - in relatie tot het vaak: relatief weinige) wat ze kosten.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.496
961
Riemst
Er zijn wel meer meer merken van goedkoop gereedschap (Powerplus onder andere) die niet moeilijk doen bij defecten. Geen gezeur, machine wordt vervangen. Waarschijnlijk hebben zij ook niet veel machines die het begeven in de garantie periode. Kopers zijn vaak mensen die de machine zelden (of nooit) gebruiken, of voor een eenmalig klusje.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.699
2.570
Gaanderen
Het is de vraag of je dit echte service kan noemen. Het is voor hun de goedkoopste en snelste manier om van het probleem af te komen. Natuurlijk is het voor de meeste klanten een prima oplossing maar als je de machine nodig zou hebben moet je toch ergens een andere kopen en meestal duurder.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.