Hallo hallo allemaal !
Het is al eventjes geleden dat ik hier nog wat heb gepost. Was momenteel bezig met mijn reeks auto's en camera's verder af te werken. Maar daar dacht mijn bandschuurmachine anders over... Plots kwamen er vonken uit
, die is dus terug binnen! (Gelukkig nog garantie) Bij de camera's ga ik trouwens het ontwerp lichtjes aanpassen, ik wil er een touw aanhangen zodat ze het rond hun nek kunnen dragen terwijl ze spelen. Hierdoor zal ik het kijkgat moeten verplaatsen, dus nog even zien hoe dat gaat uitdraaien. Als het ontwerp me niet bevalt, dan zal het toch zonder lint worden
.
Omdat ik nu even niet verder kan zonder bandschuurmachine, maar begonnen aan enkele andere projecten.
Mijn tante wou graag een serveerplank voor aperitiefhapjes of dessertjes in te zetten, zie hier het resultaat:
Aan de uiteindes heb ik de plank voorzien van uitsparingen om de plank makkelijker op te kunnen nemen.
Ook ben ik begonnen aan het maken van mijn boekenrek, echter allemaal uit pallettenhout
.
Ontwerp in sketchup. Gisteren de hele dag bezig geweest met het schaven van de planken!

Zo, nu weten jullie toch ook weer waar ik mee bezig ben
. Ik dacht, toch maar even laten weten! Niet dat ze denken dat mijn speelgoedproject niet meer doorgaat
want dat is helemaal niet waar!
Groetjes Jolien
Het is al eventjes geleden dat ik hier nog wat heb gepost. Was momenteel bezig met mijn reeks auto's en camera's verder af te werken. Maar daar dacht mijn bandschuurmachine anders over... Plots kwamen er vonken uit
Omdat ik nu even niet verder kan zonder bandschuurmachine, maar begonnen aan enkele andere projecten.
Mijn tante wou graag een serveerplank voor aperitiefhapjes of dessertjes in te zetten, zie hier het resultaat:

Ook ben ik begonnen aan het maken van mijn boekenrek, echter allemaal uit pallettenhout

Zo, nu weten jullie toch ook weer waar ik mee bezig ben
Groetjes Jolien