SCM zaagbeveiliging gezocht

Jan.

Actieve deelnemer
8 nov 2021
270
70
Oldenzaal
Hoi,


Ik zoek een SCM zaagbeveiliging met geïntegreerde stofafzuiging zoals onderstaande afbeeling.
Na Google gevraagd te hebben komt er niet echt veel boven. Ik had gehoopt op deze unit gewoon bij SCM nederland te kunnen bestellen maar ik kan zelfs geen onderdelen pagina vinden.
Iemand ervaring of bekend waar dit te krijgen is?

Alvast bedankt.

Scm-formaatzaag-nova-si-300S-foto-3.jpg capture_10092023_224556.jpg
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.163
868
Ulvenhout
Probeer het hier in Duitsland.
Laat je weten of het gelukt is? Ik wil er zelf wellicht ook 1 kopen.

 
  • Leuk
Waarderingen: Jan.

HarmonyInHout

Actieve deelnemer
22 jan 2017
191
217
Dit onderdeel zat standaard op de SCM die ik gekocht heb bij Talen Machines in Staphorst. Ik neem aan dat ze deze dan ook los kunnen leveren.
Gr, Harry
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Ik maak uit de tekst op, dat ze niet los te koop zijn. Alleen mee te bestellen met de aanschaf van een machine. Ik kwam ze wel van felder tegen. Die zijn volgens mij wel los te bestellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan.

hdv

Post veel
24 nov 2019
850
445
Noord-Veluwe
Zoek bij Axminster eens op Overhead Crown Guard. Ze hebben verschillende modellen beschikbaar. Je kunt ook kijken naar de Shark Guard, maar die vind ik een stuk minder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan.

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Je kunt SCM Nederland ook rechtsreeks benaderen hiervoor: onderdelen [at] scmgroup [punt] nl. Ik heb daar de fijnafstelling voor mijn Holzkraft/SCM SC2 besteld. Ze vragen het serienummer van de machine.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan.

Jan.

Actieve deelnemer
8 nov 2021
270
70
Oldenzaal
Je kunt SCM Nederland ook rechtsreeks benaderen hiervoor: onderdelen [at] scmgroup [punt] nl. Ik heb daar de fijnafstelling voor mijn Holzkraft/SCM SC2 besteld. Ze vragen het serienummer van de machine.
Had ik ook al gedaan LN maar ze reageren niet. Ik doe er nog een uit morgen.
En de Felder optie is ook wel valide. Kijk ik ook naar.

Bedankt heren.
 

Jan.

Actieve deelnemer
8 nov 2021
270
70
Oldenzaal
Sorry voor de non-feedback.
Ja zeker.

Ik heb de Holzkraft Blade guard besteld via Woller Maschinen uit Sindelfingen DE. Snel geleverd, goede informatie vooraf en prima verpakt. Grote kartonnen doos op een pallet.
Alle schroeven en een kleine handleiding zitten in de verpakking. De PSH omvat de eigenlijke kap met platte zijkant of een bulb voor de 45 graden snedes, en de balken die nodig zijn om de kap aan het frame vast te zetten.
Total kosten, € 699 voor de PSH en € 85,- voor verzending.


IMG20240326165615.jpg IMG20240326165623.jpg IMG20240326165635.jpg
 

Bijlagen

  • Datasheet_5510404 (1).pdf
    446,8 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.163
868
Ulvenhout
Zo te zien zit deze vast aan de machine zelf? En krijg je die poot er dan bij of hoort die eigenlijk bij de machine? Bij mij ontbreekt die namelijk....
De prijs is trouwens flink omhoog gegaan want nu kost deze kap al €859,-

Ik wil eigenlijk die losstaande maar moet eigenlijk eerst weten hoe ver die poot onder de machine steekt. Ik heb hem namelijk op een onderstel staan....
 

Jan.

Actieve deelnemer
8 nov 2021
270
70
Oldenzaal
De prijs is excl. btw aangezien ik hem zakelijk heb gekocht.
En de balken zijn incl. Via een knik in de arm kun je de kap wegdraaien als dit nodig is.
De losse versie met poot/standaard heb ik geen ervaring mee.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.