Jan. Actieve deelnemer 8 nov 2021 284 84 Oldenzaal 23 sep 2023 #1 Hoi allemaal, Ik ben sterk aan het kijken naar een SCM Minimax SC2 C zaagtafel. Is er iemand in de regio Twente, Oost Nederland waar ik de machine kan bekijken? Alvast bedankt.
Hoi allemaal, Ik ben sterk aan het kijken naar een SCM Minimax SC2 C zaagtafel. Is er iemand in de regio Twente, Oost Nederland waar ik de machine kan bekijken? Alvast bedankt.
W Wim Kluck Oud hout 28 feb 2010 12.346 3.461 Gaanderen 23 sep 2023 #2 Kijk voor de prijzen ook eens in duitsland holzkraft sc2 is dezelfde. Waarderingen: Jan.
Jan. Actieve deelnemer 8 nov 2021 284 84 Oldenzaal 23 sep 2023 #3 Wim Kluck zei: Kijk voor de prijzen ook eens in duitsland holzkraft sc2 is dezelfde. Klik om te vergroten... Precies dat.
Wim Kluck zei: Kijk voor de prijzen ook eens in duitsland holzkraft sc2 is dezelfde. Klik om te vergroten... Precies dat.
H HarmonyInHout Actieve deelnemer 22 jan 2017 197 251 24 sep 2023 #4 Jan. zei: Hoi allemaal, Ik ben sterk aan het kijken naar een SCM Minimax SC2 C zaagtafel. Is er iemand in de regio Twente, Oost Nederland waar ik de machine kan bekijken? Bekijk bijlage 135651 Alvast bedankt. Klik om te vergroten... Dag Jan, Ik heb deze machine en woon in ZW Drenthe. Je bent welkom om te komen kijken. Gr, Harry Waarderingen: Jan.
Jan. zei: Hoi allemaal, Ik ben sterk aan het kijken naar een SCM Minimax SC2 C zaagtafel. Is er iemand in de regio Twente, Oost Nederland waar ik de machine kan bekijken? Bekijk bijlage 135651 Alvast bedankt. Klik om te vergroten... Dag Jan, Ik heb deze machine en woon in ZW Drenthe. Je bent welkom om te komen kijken. Gr, Harry